29. svibnja 1935.: prvi let lovca Messerschmitta Bf 109, početak direktnog ubrizgavanja benzina

Najbolji lovac svoga doba, kojim je Hermann Wuster 11. studenog 1937. postigao apsolutni brzinski rekord od 610,95 km/h, uveo je direktno ubrizgavanje, kakvo je 1955. ugrađeno u 6-cilindraša krilnog Mercedes-Benz 300 SL ‘Gullwing’

Bio je to najbolji lovački zrakoplov početkom II. svjetskog rata, proizveden u 33.984 primjerka (1937. – 1945.) Pokretao se prvim benzinskim motorom s direktnim ubrizgavanjem, obrnuto postavljenim Daimler-Benz DB 605, 35.7 V12 s 1475 KS (od 1944. s ubrizgavanjem vode 1800 KS).

Njime je Hermann Wuster 11. studenog 1937. postigao apsolutni brzinski rekord od 610,95 km/h. Po toj je koncepciji 1955., za krilni Mercedes-Benz 300 SL, Gullwing napravljen prvi automobilski benzinski motor s direktnim ubrizgavanjem, redni 6-cilindarski s 2996 ccm i 212 do 222 KS, ‘majka’ svih suvremenih benzinaca.


Komentari

loading...