7. veljače 1942. testiran motor Renaulta 4CV, francuskog poslijeratnog bestsellera

Njemačke okupacijske vlasti na čelo Renaulta postavile su Wilhelma von Uracha, a on je, usprkos zabrane razvoja civilnih automobila, osigurao da Francuzi mogu neometano raditi na projektu malog gradskog automobila.

Razvoj je trajao tijekom čitavog rata, a gotov je automobil predstavljen 1947. S rednim 4-cilindrašem od, inicijalno, 760 ccm, smještenim straga postat će bestseller i prvi francuski automobil proizveden u više od milijun primjeraka.

Renault 4CV, s motorom i pogonom straga, od 1947. do 1961. proizveden je u 1.105.543 primjeraka, a zamijenio ga je slavni Renault 4, ‘Četvorka’, kombilimuzina, s motorom i pogonom sprijeda

Radi fiskalne granice od 750 ccm obujm će mu biti smanjen na 747 ccm te je razvijao 21 KS pri 4100/min i najveći okretni moment od 45 Nm pri 2000/min.

To je, s pomoću 3-stupanjskog mjenjača, maloj limuzini s četiri sjedala (3607 x 1430 x 1471 mm), mase 530 kg, omogućavao brzinu od 95 km/h.


Komentari

loading...