Bibendum: simbol tvrtke Michelin i ekologije

Bibendum, gumeni Michelin Man, od 1898. simbol je tvrtke Michelin, jednog od najvećih proizvođača guma na svijetu. Dizajnirao ga je francuski dizajner O’Galop (pseudonim Mariusa Roussillona)…

Danas je to jedan od najpoznatijih svjetskih brendova. Posebice je postao popularan 1998., kad je pokrenut Michelin Challenge Bibendum, projekt čistih vozila, koji svake godine kulminira okupljanjem vozila s pogonom na alternativna goriva.

Na svakom Michelin Challenge Bibendum okupi se stotinjak vozila na alternativni pogon.

Dosad je održano 14. manifestacija Michelin Challenge Bibendum: 2000. Clermont-Ferrand (Francuska), 2001. Fontana (California), 2002. Heidelberg (Njemačka), 2003. Sonoma (California), 2004. Shanghai (Kina), 2005. Kyoto (Japan), 2006. Pariz (Francuska), 2007. Shanghai (Kina), 2010. Rio de Janeiro (Brazil), 2011. Berlin (Njemačka), 2014. Chengdu (Kina) te 2017. i 2019. Montreal (Kanada).

Komentari