JURIŠNIK IZ Münchena

BMW 2002 turbo, prvi europski auto s turbomotorom, predstavljen 13. rujnu 1973.

BMW 2002 turbo, top-izvedenica modela BMW 2002, s mehaničkim ubrizgavanjem Kugelfischer i turbopunjačem KKK, iz 1991 ccm ispaljivao je 170 KS pri 5800/min

BMW 2002 predstavljen je 1968., kao izvedenica modela BMW 1600. Taj model, najpopularniji sportski automobil na tržištu, u osnovnoj je verziji imao 100 KS. Snažniji BMW 2002 ti, s kompresijskim omjerom povećanim na 9,4:1 i dva rasplinjača, snagu je povećao na 120 KS. Najsnažnija ‘obična’ verzija bila je BMW 2002 tii i kontinuiranim elektroničkim ubrizgavanjem, koje je snagu povećalo na 130 KS.

Najsnažniji model, BMW 2002 turbo, prvi europski automobil s turbopunjačem, predstavljen je 13. rujna 1973. na salonu u Frankfurtu, koji je snagu nabio na 170 KS. Prve su verzije imale 4-stupanjski ručni mjenjač, a 5-stupanjski uz doplatu. Od početka 1974. sve su verzije bile 5-stupanjske.

Po uzoru na bolide Formule 1 dobio je samoventilirane disk kočnice sprijeda, upravljački mehanizam Gemmer, s kuglastim vijčanim upravljačkim reduktorom. Do 100 km/h sprintao je za 7,2 sekunde i postizao 212 km/h.

Do 1975. BMW 2002 turbo proizveden je 1672 primjeraka.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo