Bilo je vrlo optimistično u Njemačkoj netom po završetku II. svjetskog rata pokrenuti manufakturu sportskih automobila, no BMW-ovi tehničari Ernst Loof (1907. – 1956.) i Lorenz Dietrich, a pridružio im se Georg Meier iz tvrtke Auto Union, učinili su upravo to…
Isprva su modificirali preživjele primjerke modela BMW 328, kasnije radili s vlastitim motorima ili na bazi modela Panhard. Nakon prvog bankrota tvrtke 1950. partneri su se razišli. Loof, koji je prije rata bio vrlo uspješan motociklist, višestruki prvak Njemačke, je ostao sam i proizvodio automobile u maloj radionici ispod glavne tribine na Nürburgringu, da bi se 1953. vratio u BMW.
Ernst Loof rođen je 4. srpnja 1907. u Neindorfu, a nažalost već će 3. ožujka 1956. preminuti od tumora na mozgu. Njegovi bivši partneri nastavili su raditi automobile na tehnologiji Panhard, poznate kao Dyna-Veritas, nekoliko godina, pa i oni bankrotirali.
Veritas je proizveo samo 78 automobila (ne računajući Dyna seriju), što cestovnih što trkaćih, ali ga moramo smatrati najznačajnijom tvrtkom za poslijeratnu obnovu utrka u Njemačkoj. Veritasi su se nerijetko isticali iznimnom ljepotom, prekrasnim, čistim aerodinamičnim linijama, kao i fantastičnim sportskim uspjesima.
Nastupali su na trkama redovno sve do potkraj pedesetih, a nalazimo ih i na startnim listama utrka Formule 1. Danas su njihovi automobili jako cijenjeni, pa ne čudi što je prije nekoliko godina slavno ime obnovljeno. Veritas RS III Roadster jedan je od vizualno najdramatičnijih superautomobila današnjice, a, prikladno, zasnovan je na BMW-ovoj mehanici.
Proizvodnja, serije od 30 primjeraka počela je 2012., ali to nije omogućilo reinkarnaciju nekad slavne marke.