Fangio je završio prvi krug i punom se brzinom približavao zavoju prije mjesta nesreće, a nitko od sudaca nije ga upozorio na opasnost, svi su bili zauzeti pomaganjem unesrećenima, no shvatio je da publika ne gleda njega, nego u suprotnom smjeru
VN Monaca 1950. bila je druga utrka novoosnovanog svjetskog prvenstva za vozače, ujedno i prva (od 24 ukupno) u kojoj je pobjedu odnio veliki Juan Manuel Fangio vozeči Alfa Romeo 158. ‘El Maestro’ je završio prvi krug i punom se brzinom približavao zavoju prije mjesta nesreće, a nitko od sudaca nije ga upozorio na opasnost, svi su bili zauzeti pomaganjem unesrećenima.
Iza njegovih se leđa na startu dogodio veliki sudar i razbijeni su bolidi, njih čak devet (srećom, nitko od vozača nije bio ozlijeđen u tom festivalu zgužvanog lima) blokirali usku uličnu stazu. Juan Manuel Fangio je završio prvi krug i punom brzinom dolazio na mjesto nesreće, no nitko od sudaca uz stazu nije ga upozorio na opasnost, svi su bili zauzeti pomaganjem unesrećenima.
Premda nije mogao vidjeti što se dogodilo, vodeći vozač utrke, Fangio, shvatio je da publika ne gleda njega, nego u suprotnom smjeru… Uspio je zakočiti prije slijepog zavoja i vrlo polako proći kroz njega, te se provući kroz ostatke karambola (utrke se tada nisu prekidale zbog takvih sitnica).
Kako je znao da nešto nije u redu? Približavajući se mjestu nesreće Fangio je shvatio da publika ne gleda prema njemu, vodećem vozaču, nego u drugom pravcu, što ga je dovelo do zaključka o opasnosti koja čeka iza zavoja! Nema logike da publika ne prati vodećeg vozača, osim ako se nije dogodilo nešto takvog, pa se u glavi velikog Argentinca upalila crvena lampica i natjerala ga na oprez.