General Motors je već 1930. pretekao Ford i postao najveća automobilska tvrtka na svijetu, što će ostati do 2008., kad je Toyota preuzela primat. Vrhunac GM-ovog uspjeha bio početkom 60-ih, kad su držali su nevjerojatnih 51 posto američkog tržišta i proizveli 75-milijunti automobil…
Ponekad je teško i zamisliti koliko zapravo automobila proizvode najveći svjetski industrijski giganti, a General Motors je sedam desetljeća bez premca bio najveći proizvođač automobila na svijetu.
Do te mjere da je 21. travnja 1967. proizveo stomilijunti primjerak. I to računajući samo američke tvornice, bez podružnica na drugim kontinentima: Opel, Holden i Vauxhall! Začetke koncerna General Motors nalazimo još u 1904. kad je uspješni proizvođač kočija William Durant odlučio investirati u tvornicu automobila Buick.
Durant je ubrzo u potpunosti preuzeo kontrolu nad Buickom, pokupovao još nekoliko manjih proizvođača automobila i 1908. osnovao korporaciju General Motors. U doba kada je Ford dominirao američkom automobilskom industrijom,
General Motors osmislio je sjajan način pariranja: na nepregledne kolone posve identičnih Ford Model T, čak i obojenih u istu crnu boju radi rezanja troškova, odgovorili su programom potpune personalizacije, desetinama tipova modela u stilu ‘ponešto za svakoga’ te bezbrojnim opcijama.
Tako je General Motors već početkom 1930-ih pretekao Ford i postao najveća automobilska tvrtka na svijetu, što će ostati sve do 2008., kada je Toyota preuzela prima. Vrhunac GM-ovog uspjeha nesumnjivo je bio početkom 1960-ih držali su nevjerojatnih 51 posto američkog tržišta i proizveli 75-milijunti automobil.
Okrugla proslava 100-milijuntog modela uslijedila je već pet godina kasnije, kad je 100-milijuntim primjerkom proglašen Chevrolet Caprice Custom Coupe, premda neki izvori tvrde da se to zapravo dogodilo još u ožujku 1966.