18. svibnja nekoliko poznatih vozača utrka slavi rođendan, a današnjoj je publici nedvojbeno najpoznatiji od njih Heinz-Harald Frentzen iz Mönchengladbacha, koji slavi 56. rođendan…
Slavi ga kao bivši vozač Formule 1, koji ubrzano pada u zaborav. I kao jedan od onih vozača za koje vežemo onu tako tužnu sintagmu ‘a moglo je biti drukčije…’ Moglo je biti, možda, da je 1994. prihvatio navodnu ponudu koju mu je dao Sir Frank Williams. Nakon što je poginuo Ayrton Senna, na njegovo je mjesto došao Heinz-Harald Frentzen, no na kraju je uskočio debitant David Coulthard.
Moglo je biti, možda, da se malo bolje uklopio u momčad Williams, kad je naposljetku ondje došao 1997., umjesto što se ondje odmah došao u situaciju da mu Patrick Head postane neprijatelj. Treći puta, moglo je biti, možda, da je Jordan bio malo bogatija i ozbiljnija momčad, u sezoni 1999., koju je završio kao trećeplasirani, a po mišljenju većine i najbolji vozač sezone.
Tri pobjede, dvije najbolje startne pozicije i šest najbržih krugova u 10 sezona u Formuli 1 postignuće su vrijedno svakog poštovanja, ali ne govore točno kakav je bio Frentzen, jedan od prirodno najbržih i najtalentiranijih vozača svog vremena.
No nažalost i čovjeku koji nije u glavi imao posložen mentalitet prvaka, ‘ono nešto’ što ih razlikuje od ostatka grida. Dvaput se tijekom karijere našao u bolidima dovoljno brzima za pobjede, prvo u timu Williams 1997., gdje je svirao drugu violinu – prva je bio Jacques Villeneuve, a potom i u timu Jordan dvije godine kasnije, gdje se neočekivano umiješao u borbu za titulu.
Bilo je to doduše uglavnom teoretski, prateći s distance mnogo brže bolide McLaren i Ferrari te koristeći njihove greške. Nažalost, na privatnom je i vozačkom planu stekao imidž ‘luzera’ i razmjerno brzo i naprasno prekinuo karijeru. Prešao je u DTM, gdje se isto nije najbolje uklopio i postepeno nestao s radara.