Honda Accord, dugovječni japanski bestseller, predstavljen 7. svibnja 1976.

Prvo je predstavljen atraktivni hatchback s troja vrata, 1.6/80 KS, a potkraj 1977. i limuzina. Već su u osnovnom modelu radio, okretomjer i intervalni brisači bili u serijskoj opremi…

Honda Accord je startao kao hatchback dugačak 4125, širok 1620 i visok 1335 mm, s troja vrata i prednjim pogonom. Pokretao se 4-cilindarskim benzincem s bregastim vratilom u glavnim, koji je iz 1599 ccm, preko dvogrlog rasplinjača, razvijao 80 KS.

Za to je doba bio vrlo temperamentan, gotovo sportski. S pomoću 5-stupanjskog mjenjača, što je tada bilo ‘wow’, do 100 km/h je ubrzavao za 13 s i mogao potegnuti 165 km/h. Mogao se mjeriti s tada kultnim modelom BMW 316.

A 1978. predstavljena je inačica LX, koja je razinu u klasi podigla na dotad nezamislive blagodati, poput servo upravljača, klima uređaja i hita tog vremena, digitalnog sata. Mjenjač s pet stupnjeva prijenosa ugrađivan je serijsk.

Postojala i opcija s dvostupanjskom automatikom Hondamatic, tek 1979. zamijenjenim trostupanjskom inačicom.Velik je postotak automobila isporučivan u tada još razmjerno rijetkim metaliziranim bojama. U kasnijim generacijama dominirali su limuzinski oblici.

Pogledajte retrospektivu generacija Honde Accord:


Komentari

loading...