Infiniti, premium brend tvrtke Nissan, 8. studenoga 1989. startao na američkom tržištu

Potkraj 1980-ih Japanci su počeli tražiti udio u prestižnijem segmentu , a kako je snobovska vrijednost imena odlučujuća, osnovani su premium brendovi: Acura (Honda), Lexus (Toyota) i Infiniti (Nissan)…

Infiniti je prodaju počeo na američkom tržištu, modelom Q45 i, nedugo potom, M30. Simbol tvrtke predstavlja cestu koja se gubi u daljini i Fuji, najpoznatiju japansku planinu.

Novi japanski premium brend bio je manje uspješan nego Acura i Lexus te se oko 2000. šuškalo o gašenju.

Tek dolaskom kontroverznog Carlosa Ghosna na čelo korporacije jasno su definirane vrijednosti brenda, a serija uspješnih modela sa sportskom notom i crossovera napokon je donijela dugo čekani uspjeh.

Od 2008. modeli ove tvrtke dostupni su i u Europi, pokoji i kod nas…


Komentari

loading...