Jedan od mnogih američkih dječaka koji su se mukotrpno probijali kroz najrazličitije poslove da bi na kraju postali milijunaši, Walter P. Chrysler, u svijet automobila došao je iz željeznice…
Walter Percy Chrysler(1875. – 1940.) rođen je u gradu Wamego (Kansas). Mladenačke je godine proveo je lutajući po SAD-u radeći na željeznici. Probijao se kao mehaničar, da bi došao do položaja voditelja tvornice American Locomotive Company.
Kako je zarana postao i automobilski entuzijast, 1911. su mu ponudili sličan položaj i u tvrtki Buick. Pokazao se toliko sposobnim da je postao ne samo prvi čovjek Buicka, nego i značajan dioničar mega-koncerna General Motors. Kad je zbog nesuglasica otišao iz tvrtke 1919. GM je otkupio njegove dionice za deset milijuna dolara.
S reputacijom poslovnog čudotvorca u nekoliko je godina od poluuspješnih tvrtki Maxwell i Chalmers 1925. stvorio Chrysler, koji je kupovinom tvrtke Dodge i osnivanjem brendova Plymouth i De Soto postao jedan od detroitske Velike trojke.
Umirovio se 1936., a umro već 18. kolovoza 1940.
Njegovi nasljednici nisu bili toliko uspješni u vođenju tvrtke i priča o kasnijoj sudbini korporacije Chrysler uključuje dugačak niz bankrota, čudesnih oživljavanja i poluuspješnih ili neuspješnih spajanja s drugim tvrtkama.
Osim u povijest automobila Walter P. Chrysler se upisao i u povijest moderne arhitekture izgradnjom nebodera koji je i danas jedan od simbola Manhattana. Chrysler Building dovršen je 1930. te je 11. mjeseci, do dovršetka Empire State Buildinga, bio najviša zgrada na svijetu.
Izgrađen u osebujnom Art Deco stilu, ovaj je neboder jedan od najprepoznatljivijih simbola vremena kada je SAD bio neprikosnoveni svjetski industrijski lider.