McLaren F1, cestovni bolid uveden 1993. podigao je brzinu vrtnje motora BMW 6.1 V12 snage 627 KS na 8300/min, a rekord 2005. obara Koenigsegg CCR s 387,9 km/h
Poznati britanski majstor utrka izdržljivosti Andy Wallace je na Volkswagenovoj testnoj stazi Ehra-Lessien vozio prosječno, na dvije dionice, 386,4 km/h. McLaren je neslužbeno izmjerio 391 km/h.
Time je McLaren F1, remek-djelo Gordona Murraya i Petera Stevensa, postao službeno najbrži automobil, cestovni bolid, na svijetu.
I ranije nije bilo sumnje u to, ali nitko od testera nije ga uspio toliko brzo voziti u uvjetima kontroliranog mjerenja brzine, neophodnim za službeni rekord.
Paradoksalno, već je početkom sljedeće godine završena proizvodnja, koja je pokrenuta 1993. Cestovni bolid gabarita 4287 x 1820 x 1140 mm, izrađen, kako mu ime kaže, tehnologijom Formule 1, s nosećom ‘školjkom’ (monocoque) od kompozita ojačanog ugljičnim vlaknima.
Upregnut središnje-uzdužno postavljenim BMW-ovim atmosferskim motorom V12, obujma 6064 ccm i snage 627 KS,preko 6-stupanjskog automatskog mjenjača pokretao je stražnje kotače.
Na ovom je primjerku, navodno, jedina modifikacija bilo podizanje ograničenja brzine vrtnje motora sa 7500 na 8300/min. Rekord je izdržao sve do 28. veljače 2005., kad je Koenigsegg CCR, na testnom poligonu Nardo Ring, postigao 387,9 km/h.
McLaren F1 je ultimativni kolekcionarski superautomobil. Proizvedeno ih je svega 106 te na aukcijama postiže cijene veće od 10 milijuna eura.