AMG RADIO 'U FUŠU'

Mitsubishi Galant AMG u rukama slavnog tima, ova surdanja stvarno je postojala

Ova suradnja nije dugo trajala, ali ovo nas tjera u nostalgiju. Prošla vremena su kod proizvođača donosila puno više slobode, a jedan ‘normalni’ Galant se ‘vrtio’ sve do 8000 o/min…

Suradnja za koju su tek rijetki znali. Nas je podsjetila uvijek vrijedna i zanimljiva ekipa Revije HAK. U Affalterbachu se kuhalo na sve recepture prije, a AMG je danas pravi simbol moći i sportske raskoši u automobilna.

Ali i Nijemci su znali zaplivati u ‘divlje vode’, tako su ’80.-ih i ’90-ih prošlog stoljeća, u AMG odjelu pod svoje uzimali i automobile drugih marki.

Najbolji primjer je je Mitsubishi Galant AMG (1989.-1991.) s pogonom na prednje kotače i atmosferskim dvolitrenim motorom sa 170 KS. Možda i najbolji dio ove priče je raskoš motora, kojemu je blokada bila postavljena na 8000 o/min. Uživanje u vožnji praćeno je s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem.

No, ova epizoda završila je prije nego što se krenula pošteno snimati. Na kraju je proizvedeno samo 500 primjeraka što ovaj automobil čini vrijednim raritetom. Povijest se drugačije odigrala, rekli bismo na sreću, a 1999. AMG je i službeno postao vlasništvo Mercedes-Benza.

Izvor: Revija HAK

Foto: YouTube (screenshot)

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo