Barun Theodor von Liebig sportskim NW Rennzweier pobijedio je na slavnom usponu Nice-La Turbie i stigao drugi na utrci Salzburg-Linz-Beč, a danas je u Češkom nacionalnom tehničkom muzeju u Pragu…
Ovaj vrlo značajan model tvrtke iz koje će nastati Tatra neki smatraju prvim namjenskim trkaćim automobilom, s proračunato niskim težištem, Benzovim motorom od 12 KS i bez karoserije. Prema zahtjevu baruna Theodora von Liebiga u samo pet tjedana ga je konstruirao mladi Hans Ledwinka (1878. – 1967.), koji će postati jedno od najznačajnijih imena u povijesti autoindustrije.
Barun je pobijedio na slavnom usponu Nice-La Turbie i stigao drugi na utrci Salzburg-Linz-Beč, a vozilo je danas izloženo u Češkom nacionalnom tehničkom muzeju u Pragu. 1901. konstruiran je i drugi primjerak, sada s Hardy motorom. Kratica NW označava tadašnji naziv slavne tvrtke, Nesselsdorfer Wagenbau-Fabriksgesellschaft.