BOAC 1000, na engleskoj stazi Brands Hatch, treća utrka prvenstva konstruktora 1970. – najbolji svjetski vozači, a gledatelji očekivali veliku borbu timova Porsche i Ferrari, bljesnuo je Pedro Rodriguez (1940. – 1971.)
Obje su momčadi dobile po jednu od prvih utrka, a svaka je imala u svom taboru podosta majstora koji mogu donijeti prevagu. Ferrari je imao dvije tvorničke postave, Ickx-Oliver i Amon-Merzario, dok je Porsche po običaju došao s dvije polutvorničke momčadi.
Za Martini Salzburg vozili su Elford-Hulme i Herrmann-Attwood, a za JWA, ekipu Johna Wyera Siffert-Redman i Rodriguez-Kinnunen. I pored navedenih bilo je odličnih bolida i vozača, no ipak je bilo za vjerovati da će pobjedu odnijeti netko od velike šestorke.
No među njima se sve činilo otvorenim i gledatelji su se otputili na stazu nadajući se spektakularnoj borbi za pobjedi. Nisu je dobili. Dobili su mnogo više. Borbe za pobjedu uopće nije bilo, utrka je bila dominacija samo jednog vozača, koja nikada neće biti zaboravljena.
I danas, povede li se negdje među znalcima povijesti utrka rasprava o najboljim utrkama, odnosno nastupima vozača u povijesti, neće proći mnogo dok netko ne spomene kišni BOAC 1000 i maestralnu vožnju by Pedro Rodrigez.
Dakako, kišilo je. Ta govorimo o Engleskoj u travnju! Zapravo, bolje je reći da je lilo kao iz kabla. Došlo je do nesreće na stazi i suci su počeli mahati žutim zastavama. No Meksikanac vozeći Porsche 917K u boji Gulf ignorirao je zastave i pretjecao pod njima.
Kasnije će tvrditi kako ih nije vidio, no sudac Nick Syrett ostao je uvjeren da ih je Pedro svjesno ignorirao, ne jednom, nego iz kruga u krug. Pokazana mu je crna zastava: ne diskvalifikacija, nego obavijesni razgovor sa sucem. Bijesni je Rodriguez punom brzinom uletio u boks i zakočio u zadnji tren, tik do Syretta. Ništa manje bijesan, sudac mu je očitao bukvicu, nekoliko minuta.
Potom ga je pustio natrag u utrku, u kojoj jem zbog tog zadržavanja, pao na 12 mjesto. To ga nije spriječilo da već u 20. krugu preuzme vodstvo. I poveća ga, sve do ulaska u boks. Predao je Porsche Kinnunenu i gledao kao ga Siffert polako stiže. Nakon manje od sat vremena Finac je doslovce potjeran iz automobila, a Pedro ponovo sjeo za upravljač.
Činilo se da njegov bijes i želja za pokazivanjem nadmoći tom prokletom sucu nisu jenjavali. Stekao je prednost, solidnu, pa veliku, pa enormnu, ali nije usporavao, naprotiv, iz kruga u krug vozio je sve sumanutije i brže. U boksu je lucidni Chris Amon zavapio ‘Zaboga, može li neko Pedru reći da kiši?’
Nakon šest sati i 45 minuta Meksikanac je prošao ciljem s pet krugova prednosti ispred drugoplasirane posade Elford-Hulme. Pet krugova! Nažalost, Rodriguez će poginuti sljedeće godine, no ovom će nevjerojatnom utrkom ostati upisan u Panteon najnevjerojatnijih vozačkih predstava ikada.