Pedro Rodríguez (1940. – 1971.): slavni meksički vozač, veliki kišni majstor

Pedro Rodríguez de la Vega, rođen 18. siječnja 1940. u Ciudad de Mexico, i njegov dvije godine mlađi brat Ricardo, krajem 1950-ih poput meteora pojavili su se na svjetskoj trkaćoj sceni…

Malo je dinamičnijih i upečatljivijih slika u povijesti fotografiranja automobilskih utrka od one s početka utrke izdržljivosti u Spa 1971. Dva Porschea 917 u Gulfovim bojama namještaju se za ulazak u Eau Rouge, obuzeti žustrom borbom.

Po zgusnutim automobilima u daljini jasno nam je da je utrka tek počela i upravo je nevjerojatno koliku su prednost već stekla ova dva vozača. No ono što najviše impresionira očita je žustrina i nesmiljenost borbe dvojice vozača, koji se voze kotač uz kotač, jedva kojim centimetrom razdvojeni.

Poznajete li povijest utrka, vrlo ćete lako i bez guglanja pretpostaviti o kojoj je dvojici sjajnih, neustrašivih vozača riječ, to moraju biti Jo Siffert i Pedro Rodríguez. I obojica će poginuti prije isteka te 1971. godine.

Pedro Rodríguez de la Vega (1940. – 1971.), rođen na današnji dan prije 80 godina, i njegov dvije godine mlađi brat Ricardo, krajem 1950-ih poput meteora su se pojavili na svjetskoj trkaćoj sceni, upisujući Meksiko na listu zemalja koje nam daju vrhunske vozače.

Ricardo je poginuo 1962., a Pedro je do kraja desetljeća stekao glas jednog od najboljih vozača utrka izdržljivosti. Vozio je mahom za Ferrari, ali je do najpoznatije pobjede, one u Le Mansu 1968., došao za upravljačem Forda.

U Formuli 1 zabilježio je dvije pobjede, po jednu za Cooper i BRM, ali nikada nije imao prilike voziti konzistentno konkurentan bolid i pokazati pune mogućnosti. Smatran najboljim kišnim vozačem svog vremena, na vrhuncu karijere je 1970. i 1971., kad nastupa u moćnom Porscheu 917, kasnije izglasanim za najznačajniji trkaći automobil 20. stoljeća.

Osim borba sa Siffertom legendarna je i njegova pobjeda po kiši na utrci BOAC 1000 s čak pet krugova prednosti. Nažalost, poginuo je 11. srpnja 1971. na njemačkom Norisingu, za upravljačem Ferrarija 512 M.


Komentari

loading...