Piero Lardi Ferrari, nasljednik slavne obiteljske tvrtke, rođen 22. svibnja 1945.

Gledajući 13,2-postotnog vlasnika tvrtke Ferrari, teško je povjerovati da je više od trideset godina morao skrivati podrijetlo, tolika je sličnost sa slavnim ocem. No Pietro Lardi odrastao je bez očevog slavnog prezimena, kao sin dugogodišnje Enzove ljubavnice Line Lardi…

Premda je dobio posao u očevoj tvrtki, Enzo ga je službeno priznao tek nakon smrti supruge Laure 1978. Pošto je stariji Ferrarijev sin Dino umro mlad, Piero Ferrari (u međuvremenu je odbacio majčino prezime) deset godina kasnije, po očevoj smrti, postao njegov jedini nasljednik. Danas živi u očevoj kući, posjeduje 13,2 posto tvrtke i njen je potpredsjednik.

Baš kao i otac, Enzo Ferrari, Piero je odmalena bio opčinjen automobilima, odnosno preciznije njihovom najvažnijom mehaničkom komponentom, motorima. Šezdesetih je bio uključen u projekt razvoja trkaćih automobila nazvanih Dino, po pokojnom polubratu, a desetljeće potom jedan od ključnih ljudi u organizaciji F1 momčadi Ferrari. Ipak, želimo li odabrati neki određeni projekt koji možemo nazvati specifičnim Pierovim doprinosom povijesti Ferrarija, a to je trkaći program u utrkama izdržljivosti 90-ih s modelom Ferrari 333 SP.

Iza te ideje stajao je Pierov dugogodišnji ideja Pierovog dugogodišnjeg prijatelj Giampiero Moretti, vlasnika tvrtke MOMO, no Piero ga je uspio sprovesti u djelo te ga je ‘kupio’ Luca di Montezemolo, označivši tako jedini povratak marke Ferrari specijalno konstruiranim automobilom u trke izdržljivosti, natjecanja koja su i proslavila tvrtku, u posljednjih pola stoljeća.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin