Rolls-Royce je potkraj 1906. predstavio novi model 40/50 HP, a prvi su primjerci dani na test novinarima u proljeće 1907. Odmah je bilo jasno kako je riječ o iznimnom automobilu…
…no kako su to bila pionirska vremena ljudi su nerijetko još bili skeptični prema novom prijevoznom sredstvu, njegovim mogućnostima i pouzdanosti, nerijetko opravdano. Komercijalni direktor Rolls-Roycea Claude Johnson došao je na ideju kako bi mogao javnom demonstracijom kvalitete i izdržljivosti podići svijest ljudi o novom modelu i tvrtki uopće.
Naručio je odvajanje jednog primjerka samo u tu svrhu, a taj je dobio nadimak Silver Ghost zbog specifične srebrne boje karoserije i legendarno tihog rada motora. Srebrni automobil s registracijom AX 201 za dokazivanje kvalitete krenuo je na put od Londona do Glasgowa, prilično dugačak i u to vrijeme ne baš kvalitetan. Prešao ga je 27 puta zaredom bez ikakvih problema i kvarova!
Nakon dostizanja cilja od 15.000 milja automobil je vraćen u tvornicu. Čitava je Velika Britanija u medijima pratila ovu vožnju i po završetku su imena Rolls-Royce i Silver Ghost postala nadaleko poznata. Ovaj je nadimak, dapače, postao proširen na sve primjerke modela 40/50 HP, a ne samo na AX 201.
Sam rekordni automobil prodan je privatnom vlasniku, koji je s njim odmah otputovao do Italije, a 1948. ga je tvornica otkupila natrag. Danas je u vlasništvu Bentleya i smatra se jednim od najvrednijih automobila na svijetu, da se pojavi na prodaju postigao bi cijenu od nekoliko desetaka milijuna eura.