Sam Hanks, pobjednik utrke Indy 500 1957., rođen 13. srpnja 1914. 

Sam Hanks (1914. – 1994.) se nakon 20-ak godina uspješne trkaće karijere, u kojoj je poosvajao mnoštvo utrka i titula u raznim američkim kategorijama, Sam Hanks se na kraju sezone 1956. odlučio umiroviti, no George Salih ga je uspio nagovoriti da ipak pokuša još jednom nastupiti na utrci Indy 500… 

Velika mu je pobjeda dotad izmicala, od 12 startova samo je triput stigao do cilja, dvaput kao treći, jednom kao drugi. Bolid za povratnički nastup izgradio je Quin Epperly, učenik Franka Kurtisa, a specifičnost mu je bila što Offenhauserov motor prvi puta nije bio položen okomito, nego pod kutem, kako bi se poboljšale karakteristike na ovalnim stazama.

Sam Hanks (1914. – 1994.) se nakon 20-ak godina uspješne trkaće karijere, u kojoj je poosvajao mnoštvo utrka i titula u raznim američkim kategorijama, Sam Hanks se na kraju sezone 1956. odlučio umiroviti, no George Salih ga je uspio nagovoriti da ipak pokuša još jednom nastupiti na utrci Indy 500.

Velika mu je pobjeda dotad izmicala, od 12 startova samo je triput stigao do cilja, dvaput kao treći, jednom kao drugi. Bolid za povratnički nastup izgradio je Quin Epperly, učenik Franka Kurtisa, a specifičnost mu je bila što Offenhauserov motor prvi puta nije bio položen okomito, nego pod kutem, kako bi se poboljšale karakteristike na ovalnim stazama.

Dominantno je osvojio utrku, na njenom kraju otklonivši pomisao o ma kakvom povratku utrkama, a isti bolid će i godinu potom Jimmy Bryan dovesti do pobjede na najpoznatijem svjetskom ovalu. Hanks, za kojeg se smatra da je bio i daljnji rođak Abrahama Lincolna, na Indyju je sve do 1963. vozio paradni automobil na otvaranju utrke, a potom se preselio u topliju Kaliforniju, gdje je i umro 1994.

Dominantno je osvojio utrku, na njenom kraju otklonivši pomisao o ma kakvom povratku utrkama, a isti bolid će i godinu potom Jimmy Bryan dovesti do pobjede na najpoznatijem svjetskom ovalu. Hanks, za kojeg se smatra da je bio i daljnji rođak Abrahama Lincolna, na Indyju je sve do 1963. vozio paradni automobil na otvaranju utrke, a potom se preselio u topliju Kaliforniju, gdje je i umro 1994.


Komentari

loading...