Još tijekom ljeta i najviših temperatura, ZET je 13. srpnja prije 16 godina, prvi od sada ukupno 142 niskopodna tramvaja, svečano pustio u promet na liniji 12…
Velikim slovima će 13. srpnja 2005. godine ostati zapisan u iznimno bogatoj povijesti ZET-a. Povijest je zbilja bila osebujna. Konjski tramvaj, Uspinjača, elektrifikacija tramvajske mreže te uvođenje autobusa i sljemenske žičare u sustav javnog prijevoza, djelić su prometne slike glavnog grada kroz prošlost.
Vremena i načini prijevoza su se mijenjali, ali cilj Zagrebačkog električnog tramvaja (ZET) uvijek je ostao isti – omogućiti siguran i ugodan prijevoz putnika.
Uvođenjem niskopodnog tramvaja, isključivo domaće proizvodnje, učinjen je još jedan iskorak koji prijevoznu uslugu čini kvalitetnijom.
Niskopodni tramvaji postali su novi simbol urbanog Zagreba, a grad svrstan u društvo vodećih europskih metropola s najsuvremenijim javnim prijevozom putnika.
Dostupnost usluge svim kategorijama putnika, ekološka prihvatljivost te društvena odgovornost dio su vizije i u godinama koje su pred ovim vrijednim poduzećem.
Jeste li znali?
Vozila ZET-a čak tri puta dnevno obiđu ekvator…
… a godišnje 109 puta prijeđu put do Mjeseca i natrag!
Foto: ZET