Vremeplov

30 godina - BMW M5 E28 (1985. - 1988.)

Divljak i gospodin u istom odijelu nastao na bazi 535i

Buba se vratila već potkraj 1945.

Sedamdeset godina od trenutka poslijeratne obnove proizvodnje Volkswagena

Još šarmantnija preteča Smarta

60 godina BMW-ovog popularnog mikroautomobila Isetta (1955. - 1962.)

Normandijska invazija na Porsche

60 godina nezaboravnih sportskih modela Alpine-Renaulta (1955. - 1995.)

Ovo je 10 najgorih sportskih automobila u povijesti

Tržišni pucanj u prazno, a koštali su kao suho zlato

Ovo je 25 najznačajnijih sportskih automobila u povijesti

Jedina zajednička crta im je da su beskompromisno dobri u onom što najbolje znaju

Manji rođak nezaboravnog 300SL

60 godina Mercedes-Benzovog prekrasnog modela 190SL (1955. - 1963.)

Nezaboravni Mercedes-Benz W123 (1975. - 1986.)

Još i danas prepoznatljiv, svakodnevan prizor na cestama po čitavom svijetu

Simca 1307, europski auto godine 1976. (1975. - 1982.)

Dizajn za sutra, ali uz motor od jučer i velike probleme s prohrđavanjem

De Tomaso (1959. - danas), Italija

Stvorili su nezaboravnu Panteru, najprodavaniji klasični superautomobil

Fićo na manje uobičajene načine

Razne karoserijske izvedenice na bazi hrvatskog automobila 20. stoljeća

Clément-Bayard (1903. - 1922.), Francuska

Pioniri bicikala, motocikala, trokolica, automobila, aviona, dirižabla...

Vremeplov: Fiat 1300 (1961. - 1966.), 'direktorski' auto na našim cest

Kod nas poznatiji kao licencna Zastava 1300 (Tristač), 1960-ih bio je 'zakon', za tadašnje pojmove temperamentan (16,6 s, 140 km/h), osjetno brži od Opel Kadetta i Ford Taunusa, a dizajn je 'posudio' od Chevrolet Corvaira iz 1959.

Vremeplov: Wartburg 353 (1966. - 1988.)

Dimio je i užasno trošio, ali bio je komforan i neuništiv

Obljetnice: 90 godina njemačkog Forda

Nekada samo još jedna lokalna podružnica, danas Fordov europski centar

Zaboravljeni orao s Hitlerovih autocesta

Adler 2.5 Litre (1937. - 1940.) - sjajna aerodinamična njemačka limuzina

Peugeot 604: 40 godina statusnog 'lava'

Prvi europski turbodizelaš i prvi poslijeratni francuski 6-cilindraš

Prva generacija Ford Escorta (1967. - 1974.)

Na cesti skroman, ali i vrlo popularan, u utrkama i na relijima sjajan

Povijest 2-cilindarskih motora (2.dio)

Od japanske kei klase preko Ferrarija i Istočnog bloka, pa sve do Indije

Povijest 2-cilindarskih motora (1. dio)

Vraćaju li se mali motori poput nekadašnjih u Spačeku i Fiatu Nuova 500?