Zaboravljene marke

Zaboravljene marke: Armstrong Siddeley (1919. - 1960.), engleski majst

Među prvima su uveli aluminijski blok i ventile u glavi (OHV), glavni je problem bila visoka cijena, kao i drugim britanskim proizvođačima u toj klasi: Jaguar je za mnogo manje novca nudio sličnu dozu luksuza i bolje performanse...

Zavoravljene marke: Arista, ime dva ne osobito uspješna francuska proi

Prva osnovana 1912. i ugašena po izbijanju I. svjetskog rata, druga 1953. pokušala sreću preskupim plastičnim sportašima na Panhardovoj mehanici...

Zaboravljene marke: Arkley (1970. - 1995.), britanski proizvođač malih

Retro odijelo za umorne primjerke MG Midgeta, postojale su inačice S i SS, potonja je imala šire kotače...

Zaboravljene marke: Apal (1961. - 1998.), belgijski proizvođač sportsk

Replike Porschea 356 Speedster i samosvojni modeli ponudili su duh legendi i statusni užitak po povoljnoj cijeni, bili su više od 'lažnih sportaša'...

Zaboravljene marke: Ariès (1902. - 1937.), francuski proizvođač, nudio

Nakon I. svjetskog rata rade male 1,1-litrene i velike 3-litrene automobile, sportskim modelima nastupaju na utrkama, no 1930-ih gube pozicije na tržištu i usprkos uvođenja nekoliko novih modela, propadaju 1937.

Zaboravljene marke: Argyll (1899. - 1932.): škotski proizvođač, nakrat

Jedan od pionira kočnica na sva četiri kotača, 1914. počinju koristiti električni starter, također među prvima, početkom I. svjetskog rata tvrtku kupuje britanska Kraljevska mornarica te u njoj pokreće proizvodnju torpeda...

Zaboravljene marke: Frazer Nash (1922. - 1957.), Velika Britanija

Modeli ove britanske marke svojedobno su bili uz rame su s najbržima i najekskluzivnijima, a običnim poznavateljima automobila danas njeno ime, nažalost, nije poznato, podsjetimo se...

Zaboravljene marke: G. Adami & Ci (1901. - 1906.), Italija

Konstruktori uspješnih 'sportskih' automobila s početka 20. stoljeća, preskupih da bi se održali na tržištu

Zaboravljene marke: Adler (1900. - 1939.), Njemačka

Pioniri aerodinamičnih istraživanja, hidrauličkih kočnica, prednjeg pogona, bili su uzor u kvaliteti i tehnologiji, ali nisu znali s financijama

Zaboravljene marke: Ader (1900. - 1907.), Francuska

Pioniri europskih V8 krenuli preambiciozno, natjecali se u utrkama i pokušali proizvoditi motocikle, a propali zbog skupe proizvodnje

Zaboravljene marke: Apollo (1910. - 1927.), Njemačka

Njemački Bugatti, sportski luksuz u krivo vrijeme, ubila ga kriza

Zaboravljene marke: Apollo (1962. - 1964.), SAD

Američki proizvođač GT auta koji naprosto nisu imali sreće i danas se malo tko sjeća njihovih jedinih modela 3500 GT i 5000 GT, ovisno o obujmu Buickovih V8

Bitter (1973.-1989.), Njemačka

Pokušaj ulaska među ekskluzivne GT automobile, ali s mehanikom - Opela!

FN (1899. - 1935.), Belgija

Ponos države koja je nekada imala vrlo uspješnu i raznovrsnu autoindustriju

Fisker (2005. - 2013.), SAD

Najveći promašaj u novom tisućljeću bio je nesuđeni veliki konkurent Tesli

Zaboravljene marke: Delahaye (1895. - 1954.), Francuska

Nikada ponovljen vrhunac ekstravagancije, spektakularniji i od Bugattija...

ERA (1933. - 1954.), Velika Britanija

Prethodnici Lotusa, McLarena, Williamsa i ostalih trkaćih legendi s Otoka

Zaboravljene marke: Reliant (1935. - 2002.)

Neobična britanska legenda, dobar za Delboya Trottera, ali i princezu Anne

Zaboravljene marke: Graham-Paige (1927. - 1940.), SAD

Omiljena Papina tvrtka, obilježena inovativnim dizajnom i nedostatkom novca

Volge i Čajke - ponos SSSR-a

GAZ (1932. - danas) - poznati sovjetski, a potom ruski proizvođač vozila