Sve o automobilima

Volkswagen Golf GTD pokazao moć na Autobahnu, 200 KS uz minimalnu potrošnju dizela jamče tržišni uspjeh

Volkswagen Golf GTD u testu ubrzanja…

Volkswagen Golf GTD iz dobro poznatog 2.0 TDI motora razvija ravno 200 KS i 400 Nm okretnog momenta. Prvi je Volkswagen s dvostrukim SCR katalitičkim pretvaračem (za značajno smanjenje NOx) koje generira TDI u usporedbi s motorom u prethodnom modelu. Do ‘stotke’ stiže za 7,1 sekundu, a vrijeme koje mu je potrebno od 100 do 200 km/h iznosi 20,1 sekundi. Složit ćete se, to je apsolutno respektabilno za jednog dizelaša.

VW Golf GTD MK8 Acceleration Top Speed & Launch Control by AutoTopNL

Novi Volkswagen Golf GTD ove generacije dostupan je isključivo sa automatskim DSG mjenjačem koji je filigranski usklađen sa TDI motorom. Jedino što nas pomalo smeta je ‘sound generator’ – umjetni zvuk zbog kojeg Golf GTD zvuči kao da ispod poklopca motora ima moćni V8 benzinac. Sve ostalo – čista petica. Pardon, osmica.


Exit mobile version