MONSTRUOZAN...

Audi RS e-tron GT performance, najsnažniji gospodar prstenova ikad s čak 925 KS!

Foto: Audi

Audi je predstavio najsnažnije serijsko vozilo marke ikad. Novi RS e-tron GT performance stiže na prometnice već u listopadu…

S modelom RS e-tron GT performance, Audi se premijerno predstavlja s prvim potpuno električnim modelom RS performance. Coupé s četvera vrata demonstrira skupnu tehničku stručnost – i strast marke za detaljima. Snažan, sportski i samouvjeren, odražava visoke standarde marke za razvoj i izradu automobila. RS e-tron GT performance je dinamična perjanica električne mobilnosti.

Foto: Audi

Uz sinkroni motor s trajnim magnetom (PSM) na prednjoj osovini s ojačanom pogonskom osovinom i snagom od 252 kW (342 KS), električni Gran Turismo ima novorazvijeni PSM na stražnjoj osovini sa snagom od 415 kW (564 KS). Dok povećana gustoća bakra posebnog namota ukosnice u statoru elektromotora povećava vodljivost struje. Pored svega, rotor u elektromotoru na stražnjoj strani je kompaktniji i lakši. Sve u svemu, Audi je smanjio težinu elektromotora na stražnjoj osovini za deset kilograma. Štoviše, oba elektromotora imaju rezerve snage za dinamične situacije u vožnji. Launch Control može nakratko koristiti resurse iz HV baterije i elektromotora za snagu do 680 kW/ 925 KS.

Isto tako, prednja osovina ima modificiranu pogonsku elektroniku s revidiranim izmjenjivačem impulsa, koji omogućuje veće struje pražnjenja do 600 A – 300 A više nego u drugim varijantama, Audi S e-tron GT i Audi RS e-tron GT. Stražnja osovina također radi na 600 ampera. Audi je povećao rekuperaciju kočenja na 400 kW.

Foto: Audi

Novi RS e-tron GT performance također se proizvodi u proizvodnom pogonu Audi Sport GmbH pogonu u Neckarsulmu. U Böllinger Höfeu koriste se posebno prilagođene nove tehnologije, ali posljednji prolaz prepušten je iskusnim zaposlenicima oštrog oka i mirnih ruku. Oko 500 zaposlenika u proizvodnom pogonu Böllinger Höfe prošlo je sveobuhvatnu, naprednu obuku za novu obitelj modela e-tron GT. Prije početka proizvodnje neki procesi i sustavi prilagođeni su kako bi se omogućila ugradnja novih vrhunaca proizvoda. Na primjer, montaža inovativnog aktivnog ovjesa integrirana je kao novi korak pripreme za ugradnju.

Cijene za RS e-tron GT performance počinju od 160.500 eura u Njemačkoj, a top model je već dostupan za narudžbe. Cijene za S e-tron GT startaju od 126.000 eura, a RS e-tron GT od 147.500 eura.

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj