“Made in Thunder”

Maserati GranCabrio Folgore, potpuno elektrčni roadster od 818 KS!

Foto: Maserati

U večernjim satima ponedjeljka 15. travnja, Maserati je priredio pravi prezentacijski spektakl “Made in Thunder”, uvertiru u Folgore, novo 100% električno poglavlje marke.

Koncert je započeo hipnotičnim i privlačnim zvučnim iskustvom međunarodno poznatog talijanskog umjetnika i prijatelja Trident Dardusta, kojim je pozdravio zalazak sunca i pozdravio dolazak nove ere u ime Folgorea. Zatim je na binu stigla talijanska glumica Matilda De Angelis, a društvo joj je pravio sjajni talijanski predstavnik svijeta znanosti, astrofizičar i komunikolog Edwige Pezzulli, gost Tridenta za ovu posebnu prigodu. Oni su službeno otvorili događaj i predstavili večer publici: zajedno su iznijeli ranu povijest marke, koja ove godine slavi 110 godina svoje fascinantne bogate povijesti automobila i utrka – na sam dan u godini na kojem je rođen najveći talijanski genij koji je ikada živio, Leonardo Da Vinci, te nacionalni dan obilježavanja Made in Italy.

Iako se teško pomiriti s činjenicom kako Maserati ide u ovom smjeru, osnove i brojke su fascinantne. Pogonski sklop ima tri motora s trajnim magnetima radijalnog toka, svaki sa svojim inverterom od silicij karbida. Dva su straga, a jedan sprijeda. Svaki može podržati do 300 kilovata snage, što znači teoretsku vršnu snagu od 900kW (1.207 konjskih snaga). Nažalost, baterija ne može pružiti ovu količinu energije, čak ni u kratkom naletu. Maserati tvrdi da ima najveću snagu od 818 KS (610kW) u “MaxBoost” načinu rada. U standardnom pogonu dostupna je 751 KS.

Foto: Maserati

Baterija je litij-ionski paket u obliku slova T, smješten između i iza putnika. To omogućuje klasične proporcije GranCabrija, koje bi vjerojatno pokvarila debela baterija postavljena u dnu karoserije. Iako baterija donosi 92,5 kWh, iskoristivo je svega 83 kWh. To znači da Maserati ograničava maksimalni napon punjenja—a možda i minimalni napon pražnjenja—svake ćelije, što će vjerojatno produljiti vijek trajanja cijelog paketa.

Foto: Maserati

Pod regenerativnim kočenjem, paket može apsorbirati impresivnih 400kW za kratko vrijeme. Što se tiče kontinuiranog punjenja, potrebno je 270 kW od sposobne stanice da nadoknadi 20 do 80 posto u 18 minuta. Zanimljivo, čini se da Maserati sumnja u dostupnost stanica za punjenje koje mogu podržati 800-voltnu arhitekturu automobila. Kao takav, ima ugrađeni “DC Booster”, koji zvuči poput DC-DC pretvarača sposobnog pretvoriti niži napon iz starije stanice u 800 i više volti potrebnih za punjenje Folgoreovog paketa. Ako se ovaj sustav koristi, može se puniti na 50kW.

 

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo