JOŠ BOLJE BROJKE!

Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 uz pametnu tehnologiju do optimalnog električnog dosega

Foto: Toyota

Prediktivni sustav za učinkovitu vožnju s novom funkcijom geo-fencinga optimizira potrošnju baterije. Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 vozi na struju (EAER) od oko 100 km u gradskim i urbanim područjima, odnosno do 66 km u kombiniranom WLTP ciklusu

Odvažna nova Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 koristi inovativnu tehnologiju za donošenje pametnih odluka koje poboljšavaju učinkovitost vožnje u stvarnim uvjetima te optimiziraju iskustvo bez napora, nudeći istinsku svakodnevnu elektrificiranu vožnju s nultom emisijom ispušnih plinova.

Za vožnju po gradu, nova Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 koristi kombinaciju hardverskih i softverskih inovacija za postizanje dosega EV-a koji odgovara potrebama europskih kupaca. Kada se koristi isključivo na gradskim ili urbanim cestama, postiže ekvivalentni doseg vožnje na struju između 97 km i 106 km (WLTP EAER City), ovisno o točnoj specifikaciji vozila.

Sustav Prediktivne učinkovite vožnje koristi podatke uživo i informacije s prethodnih putovanja kako bi automatski optimizirao funkcionalnost PHEV sustava za poboljšanu učinkovitost. Uključuje funkciju geo-fencinga – novu za Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 – kako bi predvidio uvjete na putu. Sustav analizira uvjete na cesti i prometne informacije putem cloud navigacije te kombinira to s učenjem o redovitim rutama korisnika i stilom vožnje. Vozilo automatski prelazi između hibridnog i električnog načina rada kako bi poboljšalo doseg EV-a za zone niske emisije. Ako odredište zahtijeva prolazak kroz zonu obavezne BEV vožnje, sustav geo-fencinga osigurava dovoljno napunjenosti baterije za potpuno električnu vožnju. Ako je odredište unutar zone niske emisije, sustav automatski zadržava dovoljno napunjenosti za završetak putovanja u EV načinu rada.

Još jedan element sustava Prediktivne učinkovite vožnje – Podrška za prediktivno usporavanje – radi na smanjenju gubitka regenerirane energije, doprinoseći poboljšanju potrošnje goriva. Korištenjem informacija s prethodnih putovanja, navigacijski sustav identificira uobičajena mjesta za usporavanje i automatski povećava snagu kočenja motorom kako bi poboljšao povrat energije pri regenerativnom kočenju.

Kada su u blizini autoceste ili dionice uzbrdo, koje zahtijevaju dodatnu snagu, sustav proaktivno odabire hibridni način rada kako bi napunio bateriju za očekivanu veliku potrošnju, dodatno poboljšavajući praktičnu učinkovitost goriva. Sustav postaje sve učinkovitiji kako se prijeđe više kilometara, omogućujući sve učinkovitije korištenje električne energije.

Veća učinkovitost s Plug-in Hybrid 220 postiže se i hardverskim inovacijama. Kada je priključen, sustav grijanja baterije smanjuje vrijeme potrebno za punjenje, što poboljšava doseg EV-a u hladnim vremenskim uvjetima. Tijekom vožnje, baterija se hladi po potrebi kako bi optimizirala performanse i doseg, dok inovativni klima uređaj s toplinskom pumpom smanjuje utjecaj na doseg EV-a koristeći toplinsku energiju iz zraka izvana za zagrijavanje kabine.

Kada je baterija iscrpljena na duljim putovanjima, Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 pokazuje svoj pravi dualni DNK automatskim prelaskom na hibridni način rada, pružajući vozačima sigurnost i fleksibilnost vodeće Toyota hibridne tehnologije za kontinuiranu učinkovitost i mir na svakom putovanju. Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 ima napredni PHEV sustav, koji se sastoji od 163 KS (120 kW) električnog motora na prednjoj osovini, s energijom pohranjenom u visokoučinkovitoj Li-ion bateriji od 13,6 kWh, uz 2,0-litreni motor s 152 KS (112 kW).

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj