U Europi će se prodavati pod imenom Arkana, dok će balkansko područje voziti pod Megane Conquest nazivom…
Novi Renault Megane Conquest, SUV u coupe formatu stiže u Europu s hibridnim pogonom. Zasigurno će svojim snažnim karakterom osvojiti i one koji nisu do sada vozili francuske automobile.
Renaultov SUV coupé atletskih linija i dinamičnog karaktera stiže na europsko tržište opremljen naprednom tehnologijom, pokretan E-TECH hibridom i s novom inačicom R.S. Line koja mu daje još upečatljiviji i dinamičniji dizajn.
Spajanjem fluidnosti, elegancije i robusnosti u novom dizajnu, kakvim su se dosad mogla pohvaliti samo vozila premium marki, novi Renault Megane Conquest ruši konvencije tržišta SUV-ova u Europi. Radi se o novosti u svijetu proizvođača automobila, a ovaj novi model, koji zaokružuje Renaultovu paletu kompaktnih automobila (Mégane, Kadjar i Scénic) svoje mjesto pod suncem traži na tržištu SUV-ova koje bilježi rast diljem svijeta.
Prostrani putnički i prtljažni prostor potvrđuju da je Renault Megane Conquest namijenjen i obiteljima. Uz dva digitalna zaslona, među najvećima u klasi, vozačko mjesto opremljeno je bogatom tehnologijom koja stavlja naglasak na kvalitetu i udobnost.
Novi Renault MEGANE CONQUEST pokreću novi hibridni motori koji čine jedinstvenu ponudu u segmentu. E-TECH hibrid snage 140 KS te 1,3-litreni TCe 140 i TCe 160 s 12 V mikrohibridnim pogonom. Tehnologija E-TECH hibrida, koji već pokreću Clio, Captur i Mégane, Renaultova je inovacija nastala na temelju iskustva stečenog na električnim vozilima i bolidima Formule 1, a tijekom čijeg je razvoja prijavljeno 150 patenata.
Službeno predstavljanje novog Renaulta Megane Conquest održat će se u prvoj polovici 2021.
Zanimljivo, Megane Conquest na ostalom EU tržištu bit će Arkana
CUV model, popularno zvani SUV modeli u coupe varijanti, Arkana prvo se pojavio u Rusiji. Odmah je svojim imenom izazvao reakcije, na našem govornom području. To nije promaklo ni Renaultu, koji je odlučio odigrati na sigurniju kartu uvijek popularnog Meganea s dodatkom Conquest. Inače, ovakve stvari nisu rijetkost u autoindustriji…
foto: Renault