Audi R8 treće generaciji će umjesto benzinca 5.2 V10 sa 620 KS dobiti kombinaciju turbobenzinca 3.0 V6 snage 400 KS i dva elektromotora, i mogućnost punjenja baterija, te će biti sinergija bolida i štedljivog automobila…
Audi R8, Top Gun model iz Ingolstadta, u prvoj j generaciji (serija 42) predstavljen sa središnjim turbobenzincem 4.2 FSI quattro s V8 motorom snage 420 KS i pogonom 4×4, a od 2010. je dobio 5.3 FSI, V10, s 310 i 550 KS, odnosno 560 KS (R8 GT) i 570 KS (R8 LMX).
Model druge generacije, serije 4S dobio je dodatnu porciju snage visokoturažnog 5.2 FSI V10, s 540 KS i 610 KS, što mu je omogućilo ubrzanje do stotke za samo 3,2 sekunde i najveću brzinu od 330 KS. Taj je model tehnološki blizanac s premium bolidom Lamborghini Huracan.
Model treće generacije, najavljen za 2023., kojeg prikazuje ilustracija Avarvarii, kojeg objavljuje Autozeitung.de, bit će stilska evolucija, a tehnološka revolucija. Bit će PHEV, dakle ultrasportski plug-in hibrid. Toplinski motor bit će downsizing, umjesto 5.2 V10 dobiva biturbobenzinac 3.0 V6.
U osnovnoj će koncepciji imati 400 KS. S pomoću dva elektromotora ukupna će snaga biti 700 KS. Cilj je da ubrzanje do stotke bude za manje od 3 s, odnosno 2,9 sekundi. Zahtjev čelnika iz Ingolstadta ie da samo na struju može voziti barem 100 km.
Bit će to dosad najbolji koktel supersportskog i elektrificiranog vozila.