Michael Schiebe hrabro...

Glavni čovjek AMG odjela: “uvjeren sam da će kupci V8 prijeći na električne modele!”

Foto: Mercedes-Benz

Izvršni direktor Michael Schiebe kaže da su ljudi kupovali automobile s osam cilindara ne samo zbog motora, već i zbog tehnologije…

Nakon izjave kako će kupci AMG modela prihvatiti četverocilindrične hibride poput pametnih telefona, čovjek zadužen za Mercedes-Benz sportski odjel za performanse nadovezao se s jednako kontroverznim mišljenjima. U intervju koji je odradio s britanskim časopisom Autocar, izvršni direktor AMG odjela Michael Schiebe bio je vrlo uvjeren s mišlju kako kupci neće imati problema s prelaskom s dojmljivih V8 motora na električne varijante.

“Kupci koji su došli robnoj marki zbog V8 nisu došli jer su samo htjeli imati veliki motor. Došli su jer im se svidjela tehnologija koju smo ugradili u automobil. Dakle, kada je u pitanju električna vožnja, ja sam prilično siguran da će uskočiti u tu novu tehnologiju jer će biti najnovija i najbolja koju možete dobiti.”

Bit ove izjave je da AMG želi da vjerujemo da se Affalterbachova klijentela sastoji od ljudi kojima je tehnologija prioritet. Ako najnovija dostignuća nemaju motor s unutarnjim izgaranjem, kupci će očito prijeći na električna vozila. Prije ili kasnije, filozofiji “jedan čovjek, jedan motor” doći će kraj i čini se da Schiebe vjeruje da ljudi neće oklijevati prigrliti električna vozila sve dok imaju najnoviju tehnologiju.

Foto: Mercedes-Benz

Ali motor V8 neće tako skoro umrijeti. AMG je obećao da još uvijek radi na novim osmocilindričnim modelima. Nedavni špijunski video pokazuje da bi CLE63 mogao biti sljedeći u redu za V8 tretman. Izvješća navode da je vrhunski CLE trebao imati smanjeni električni pogonski sklop, ali slaba potražnja za C63 potaknula je AMG da promijeni motor u kasnijoj fazi razvoja.

Iako točne prodajne brojke za AMG C 63 nisu dostupne, veliki popusti u Njemačkoj pokazuju da nije baš popularan. C 63 nije jedini AMG koji je izgubio V8 budući da je GLC 63 također izbacio twin-turbo 4,0-litrenu jedinicu. Da “veselje bude veće”, Mercedes je već najavio da sljedeći E 63 neće imati osam cilindara. Baš sjajno.

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj