PREMIJERA

Audi Q7 i Q8 55 TFSIe, maksimalna učinkovitost za moćan nastup na cesti

Foto: Audi

Audi je ponudio osvježenu formu elektrifikacije za Q7 i Q8 facelift s ažuriranom baterijskom tehnologijom i učinkovitijim načinima vožnje.

Novi Q7 i Q8 prolaze nakon facelifta nova poboljšanja. Vanjski dizajn također je prerađen kao dio nadogradnje modela i sadrži nove prednje i stražnje branike kako bi se istaknuo snažan karakter dvaju modela. Po prvi put, oba plug-in hibrida dostupna su s upravljanjem na sva četiri kotača za povećani stupanj sigurnosti i udobnosti. Elektromehanička aktivna stabilizacija prevrtanja (eAWS) jamči još dinamičnije upravljanje. Cijene kreću od 85.500 eura (Q7 55 TFSI e) i 92.900 eura (Q8 55 TFSI e).

Audi Q8 TFSIe 55 (Foto: Audi)

U srcu oba plug-in hibrida je trolitarski šest-cilindrični benzinski motor sa 250 kW (340 KS) snage, kompaktni električni motor (PSM) s maksimalnom snagom od 130 kW i 460 Nm okretnog momenta, te nova, snažnija, tekućinom hlađena litijska baterija smještena ispod poda prtljažnika. Energija baterije koncentrirana je u 17 ćelija od po 70 Ah. Ovaj kompaktni dizajn unutar kućišta baterije eliminira potrebu za dodatnim kućištem modula, što rezultira većom gustoćom snage. Dizajn postiže maksimalni kapacitet od 25,9 kWh (bruto; 22 kWh neto) na 370 volti. Povećani kapacitet rezultira potpuno električnim dometom do 90 kilometara u urbanim područjima prema standardu WLTP EAER City: to je ekvivalentno kombiniranom električnom dometu do 85 km prema standardu WLTP EAER.

Maksimalna snaga sustava oba modela s 55 TFSI e quattro počinje od 290 kW (394 KS) i najvećim okretnim momentom sustava od 600 Nm zahvaljujući modificiranom dizajnu elektromotora.

Foto: Audi

S oba motora koja rade u tandemu, elektrificirani Q7 i Q8 ubrzavaju do 100 km/h za 5,7 sekundi. Viši u rangu je 60 TFSI e quattro, koji također ima koristi od novodizajniranog elektromotora sa do 360 kW (490 PS) snage sustava i do 700 Nm okretnog momenta.

U ovoj konfiguraciji, Q7 i Q8 od 0 do 100 km/h stižu za 5,0 sekundi. Sve varijante imaju elektronički ograničenu najveću brzinu od 240 km/h, s potpuno električnom najvećom brzinom od 135 km/h. Baterija se puni do 7,4 kW i dostiže 100 posto za otprilike 3 sata i 45 minuta kada se puni maksimalnom snagom. Kupci koji rezerviraju Audi uslugu punjenja imaju pristup do približno 630.000 mjesta za punjenje u 29 europskih zemalja, uključujući Audi čvorišta za punjenje u Nürnbergu, Zurichu, Berlinu, Salzburgu, Münchenu i Frankfurtu (dodatna mjesta će uslijediti). Kupci mogu jednostavno puniti kod Audija i mnogih drugih pružatelja usluga s jednom karticom.

Foto: Audi

U Hrvatskoj se ove izvedbe očekuju krajem tijekom ljeta…

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo