Sportski, dinamičan dizajn, prava gozba za osjetila, redizajn za Audi RS 3 izvedbe…
Audi Sport osvježio je RS 3. S nadogradnjom, kompaktni vrhunski model, postat će još sportskiji. To je vidljivo odmah prvi pogled: snažne linije sprijeda, kotači u dizajnu motosporta i RS školjkasta sjedala vizualno povećavaju dinamiku, akustički naglašenu dubokim grlanjem pet-cilindričnog motora s njegovim prepoznatljivim slijedom paljenja. 2.5 TFSI, u kombinaciji s optimiziranom postavom šasije i novim gumama, tjera RS 3 facelift u zavoje još agresivnije. Novi rekord kruga na Nürburgring-Nordschleife to potvrđuje. Vozači mogu osjetiti povećanu dinamiku vožnje i visokokvalitetne materijale, koji odišu najvišom kvalitetom i čine Audi RS 31, 2 doživljajem za sva osjetila.
Najbrži u svojoj klasi: rekord kruga na Nürburgring-Nordschleife u 7:33.123 minute.
Nakon nadogradnje, Audi RS 3 ima znatno sportskiji izgled. Dominantna značajka upornog prednjeg dizajna je šesterokutni Singleframe s upečatljivim rubom. Ravniji i znatno širi nego prije, on naglašava dinamiku kompaktnog sportskog automobila svojom voluminoznom rešetkom s uzorkom romba. Isto vrijedi i za dva funkcionalna bočna usisnika zraka – naglašena okomitim crnim lopaticama – i tri otvora iznad prednjeg splitera, koji sada pokrivaju cijelu širinu vozila i omogućuju RS 3 da sjedi još niže – podsjećajući na Audi Sport quattro. S1 Pikes Peak iz 1987. Uz redizajnirana dnevna svjetla, prednja svjetla također naglašavaju performanse automobila. Digitalni potpis, koji prikazuje kockastu zastavu u RS 3, sastoji se od 24 elementa. Također, u kombinaciji s matričnim LED prednjim svjetlima, vozači po prvi put mogu birati između tri dodatna dizajna dnevnih svjetala na MMI zaslonu osjetljivom na dodir.
Stražnji dio RS 3 također ima reference na moto sport. Vertikalni bočni reflektori nastavljaju temu dizajna usisnika zraka sprijeda.
Ekspresivna vanjština naglašena je RS-specifičnim vanjskim bojama Kyalami Green i Kemora Grey, novim metalik bojama Ascari Blue i Progressive Red te, po prvi put, Daytona Grey u mat boji.
Podsjetimo, aktualna treća generacija RS 3 Sportback i druga generacija RS 3 Sedan lansirane su 2021. S 400 KS i povećanjem okretnog momenta na 500 Nm, 5-cilindrični motor bio je snažniji nego ikad prije i potukao je sve konkurente za ubrzanje.
Popularnost modela također se jasno odražava u njegovim brojevima. Od lansiranja na tržište 2011. godine, gotovo 80.000 jedinica ovog kompaktnog sportskog automobila sišlo je s proizvodnih traka, većina njih prošle godine. I priča o uspjehu se nastavlja. Novi modeli RS 3 Sportback i Sedan, proizvedeni u tvornici Audi u Ingolstadtu, bit će kod trgovaca od listopada, a dostupni za narudžbu od kraja kolovoza. Cijene za RS 3 Sportback počinju od 66.000 eura u Njemačkoj. Doplata za verziju sedan1 iznos 2.000 eura.