Audi Sport intenzivno radi na novoj ediciji RS 6 (C8). Unutar vozila nazire se čak i “zaštitni kavez” …
Audi RS6 Avant ponovno juri Nürburgringom, a razlog je razvoj najekstremnijeg karavana ikada u RS 6 domeni.
Revidirani RS6 Avant izgleda (ako je to uopće moguće reći) agresivnije od postojećeg modela. Na primjer, tu su dodatno prošireni prednji blatobrani s otvorima na stražnjem dijelu ispred vrata…
Ima još manjih izmjena na prednjoj maski. Otvor na dnu sada se proteže do usisnika u kutovima.
Bočni pragovi također su drugačiji.
Straga se veće krilo pričvršćuje na stražnji dio krova. Stražnji branik ima revidirani oblik. Par auspuha i trademark RS modela i dalje su ovalnog oblika.
Na fotografijama se ne vidi veći dio kabine. Međutim, unutra je vidljiv zaštitni kavez. No, Audi ipak neće ići u tolike ekstreme. Ovo sigurnosno poboljšanje samo je za testiranje. Ne očekujte da će ga Audi ponuditi kada revidirani RS6 bude pušten u prodaju.
Još nisu dostupni podaci o pogonskom sklopu. Trenutačni model broji ima twin-turbo 4,0-litreni V8 koji proizvodi 600 KS. Nedavno predstavljeni Performance model u Europi nudi 630 KS. Ovo bi mogao biti posljednji RS6 sa snagom koja dolazi isključivo iz motora s unutarnjim izgaranjem. Tvrtka je već potvrdila kako će model sljedeće generacije imati plug-in hibrid pogonski sustav.
Očekujte da će osvježeni RS6 Avant stići početkom 2024., odmah nakon revidiranih A6, A6 Allroad i S6…
Audi će promijeniti shemu naziva modela za sljedeću generaciju proizvoda. Vozila s parnim brojevima poput A4 i A6 imala bi električne pogonske sklopove. Dok bi neparni brojevi označavali određeni stupanj snage i “klasične” motore, a to bi bili A5 i A7. Dosta konfuzna i opet nova navikavanja…
Foto: Automotive Mike