BMW dijeli svoju viziju budućeg digitalnog iskustva, unutar i izvan vozila, na Consumer Electronics Show (CES) 2023. u Las Vegasu.
BMW i Vision Dee je futuristička limuzina srednje veličine s novim i smanjenim dizajnerskim jezikom. Naziv “Dee” označava Digital Emotional Experience – a to je upravo njegov cilj: stvoriti još jaču vezu između ljudi i njihovih automobila u budućnosti. Buduće digitalne funkcije ići će daleko iznad razine glasovne kontrole i sustava pomoći vozaču s kojima smo danas upoznati.
BMW Head-Up-Display proteže se cijelom širinom vjetrobranskog stakla, pružajući pogled na sljedeću generaciju vozila. Od 2025. nadalje ova će inovacija biti dostupna u modelima NEUE KLASSE. BMW Group također je poboljšao svoju upotrebu tehnologije promjene boje. Nakon što je na posljednjem CES-u predstavio BMW iX Flow koji sadrži E Ink, s mogućnošću promjene iz crne u bijelu, BMW i Vision Dee sada može urediti svoju vanjštinu u čak – 32 boje.
“S BMW i Vision Dee, pokazujemo što je moguće kada se hardver i softver spoje. Na taj način možemo iskoristiti puni potencijal digitalizacije kako bismo automobil pretvorili u inteligentnog suputnika. To je budućnost za proizvođače automobila – i, također, za BMW: spoj virtualnog iskustva s istinskim užitkom u vožnji,” rekao je Oliver Zipse, predsjednik Upravnog odbora BMW AG. “U isto vrijeme, BMW i Vision Dee je još jedan korak na putu prema NEUE KLASSE. S ovom vizijom gledamo daleko u budućnost i naglašavamo ogromnu važnost digitalizacije za naše nadolazeće generacije proizvoda.”
Sa svojim inteligentnim, gotovo ljudskim sposobnostima, BMW i Vision Dee prati vozače ne samo kroz stvarne situacije na cestama, već i u njihovom digitalnom okruženju.
Foto: BMW