BMW X3, premium sportski SUV srednje klase, prvi je bavarski model baziran na arhitekturi nove klase CLAR, koja se fokusira na potpuno električne pogone…
BMW X3 treća generacije (G01), uveden 2017., koji je prošle godine dobio elektrificiranu pod-seriju iX3 (G08) priprema se za potpuno novi model četvrte generacije. Kako prikazuje ilustracija koju potpisuje poznati renderist Avarvarii, model četvrte generacije će zadržati poznati stil s ipak nešto umanjenim “bubrezima”. Bit će to prvi bavarski model na novoj CLAR platformi, prilagođenoj za hibridni, plug-in hibridni i električni pogon.
Povećanim udjelom čelika visoke HTS) i ultravisoke čvrstoće (UHTS), aluminija i ugljičnog kompozita (po modelu “inteligentne građe”), bit će čvršće i lakše izvedbe (mase manje za 150 kn), Dužina će s 473 porasti na 477 cm, širina sa 190 na 192 cm, a visina će biti smanjena sa 168 na 165 cm. To će naglašavati dinamičniji stil, a bolja vozna svojstva zaokruživat će koeficijent otpora zraka snižen na, za SUV izvrsnih 026.
Osnovna verzija bit će s 48V blagohibridnim pogonom na bazi 4-cilindarskog turbobenzinca 2.0 s 253 KS, koji će sustavom starter-generator biti pojačan na 280 KS. U plug-in hibridnoj verziji xDrive na stražnje kotače, za pogon 4×4 bit će priključen elektromotor od 80 kW za sinergijsku snagu 330 KS. Do stotke će ubrzavati za 5,9 s, a brzina će biti elektronički ograničena na 210 km/h,
Samo na struju moći će voziti 80 km. Top-Gun Verzija M40i bit će upregnuta 6-cilindarskim bi-turbobenzincem 3.0 i s dva elektromotora jedan uz toplinski motor sprijeda i drugi straga, za pogon 4×4. Naravno stići će i potpuno električni iX3, s dosegom do 590 km…