BMW X8 M golemi bavarski SUV s 625 KS za 300 km/h i 3,5 s do stotke

BMW X8 M kodne oznake G09 bit će Top Gun terenac naglašeno coupe formule rastegnut na 516 cm, a pokretat će se biturbobenzincem 4.4 V8 sa 625 KS pripremljen za M5 Performance…

Za tržišnu invaziju nakon korona-krize BMW planira proširiti proizvodni portfelj, novim velikim SUV-om X8, izvedenim iz modela 7 odnosno Serije 7.Tim modelom BMW će izravno odgovoriti konkurenciji koja u tom segmentu nudi Velar (Range Rover) odnosno Q8 (Audi). U budućnosti, za taj će se segment boriti i Bentley Bentayga, Lamborghini Urus i Rolls-Royce Cullinan.

Taj koncept u Münchenu nazivaju Crossover Utility Vehicle (CUV) u kojeg bavarska tvrtka ulaže svoje ‘obiteljsko srebro’. Riječ je o ‘lovcu-bombarderu’ s pogonom 4×4, koji će se pokretati biturbobenzincem 4.4 V8 sa 625 KS pripremljen za M5 Performance…

Koliko god nama to sve izgledalo, nerealno, BMW X8 sasvim je izvjestan model, a premijeru bi novi gorostasni CUV mogao imati krajem 2020. predlažu da bi veliki CUV mogao debitirati krajem 2021 X8 lako bi mogao postati i najskuplji model ‘plavo-bijelog propelera’, čime bi istisnuo i fantastični M760i.

Njegov je bi-turbobenzinac 4.4 V8 pojačan je sa 600 na 625 KS pri 6000/min, a o kakvoj se spravi radi, pokazuje okretni moment od 750 Nm. Pazite, riječ je o otto motoru, pa se otpušta od 1800 do 5800/min.

Pogon je 4×4 – M xDrive te se uz sportski prilagođen ZF-ov automatski mjenjač do stotke stiže za 3,7 sekundi. Najveća brzina 300 km/h? Treba li brže u SUV klasi?!

Uz svu silu luksuzne opreme, gadgeta, polu-aktivni ovjes (Variable Damper Control) i karbo-keramičkih kočnica, vozač ima na izbor pet programa prijenosa snage s porcijom sam stražnjeg pogona, koji omogućava kontrolirano driftanje.

Ležanje, sigurnost, vozački užitak i dizajn povećavaju atraktivne 21-colne felge s gumama 285/34 sprijeda i 305/30 straga.

Ilustracija: Avarvarii, Autozeitung.de


Komentari

loading...