AUTOMOBILSKO TRŽIŠTE

Citroën bitno smanjuje cijene, želi konkurirati Daciji, može li to spasiti francusku marku?

Post-production : Astuce Productions

Citroën C3 na njemačkom tržištu pojeftinjuje 2450 eura, a Citroen C5 Aircross čak 6000 eura, čekaju li nas pojeftinjenja i na hrvatskom?

Dobra vremena za nekada slavnu francusku tvrtku Citroën su prošlost. Nova vremena u kojima nezaustavljivo nadiru kineski proizvođači na europsko tržište, prvenstveno naprednim elektrificiranim vozilima potiskuju mnoge etablirane proizvođače s tržišta, a u ‘prazan’ prostor sve bolje se uključuje Dacia.

To dobro pokazuje i stanje na hrvatskom tržištu, gdje je Dacia u prvih devet mjeseci prodala 3049 novih automobila (5. mjesto), a Citroën samo 807 te je na 18. mjestu. Premium brend DS bilježi samo 62 prodana primjerka, na 30. mjestu. To pokazuje koliko se brend Citroën pogubio među brojnim markama koncerna Stellantis.

Kako bi se promijenilo stanje promijenila najavljuju se drastična pojeftinjenja, koja su već najavljena na njemačkom, a uskoro će i na francuskom, talijanskom tržištu. Tako se cijena modela niže klase Citroën C3 smanjuje na 12.690 eura (- 2450 eura), C3 Aircross sada stoji 18.890 eura (- 4170 eura), C4 19-490 eura (- 4170 eura), C5 Aircross 24.690 eura (- 6000 eura). Dakle, ako planirate kupiti francuski model pričekajte dok val pojeftinjenja dođe ii u naše salone…

Autor

Preporučeni sadržaj