S novim ë-C3, Citroën započinje novu francusku revoluciju. Do danas se na električna vozila uglavnom gledalo kao na luksuz, rezerviran za elitu.
Cijena od 16.490 eura za klasičnu benzinsku varijantu, u Hrvatskoj. Dok za električnu ë-C3 iznos još nije poznat. U Francuskoj ona iznosi 23.300 € čak i bez uključivanja višestrukih EV bonusa dostupnih u cijeloj Europi. Sve to ë-C3 čini dostupnim svima s jakim atributima kao što su novi dizajn sa SUV formom, potpuno opremljen, udobnost s potpisom marke, te u potpunosti proizveden u Europi i domet do 320 km.
Kako bi priopćio tu činjenicu, Citroën pokreće jednako disruptivnu reklamnu kampanju. Po prvi put, potpuno integrirana proizvodna postavka korištena je za stvaranje više sredstava istovremeno, čime se osigurava maksimalni učinak na svim medijskim kanalima i kroz tok konverzije.
Rezultati oduzimaju dah. Snimanje na lokaciji – u mađarskom dvorcu – mobiliziralo je pet produkcijskih ekipa tijekom pet dana i noći. Za TV reklamu, redatelj dobitnik nagrada Fredrik Bond nije štedio novac kako bi osmislio filmski pogled na ë-C3 revoluciju. Kostimi i perike potječu iz filma Marie Antoinette Sofije Coppole. Kaskaderska ekipa radila je na Dune 2. Soundtrack je originalna verzija filma Suffragette City Davida Bowieja. S čvrstim jezikom, gotovi film priča priču o tome kako su električna vozila konačno završila u rukama masa. Izgleda totalno cool, provjerite…