ODOBRILI PODUZETNIci

Citroën ë-Jumpy uz dodatne gorive ćelije dobio iznimno pozitivne komentare od strane poduzetnika

Prve povratne informacije o korištenju modela u praksi su iznimno pozitivne… 

Nakon mjesec dana intenzivne upotrebe Citroën ë-Jumpy na vodik, SUEZ je istaknuo njegove kvalitete u smislu optimizacije vremena korištenja vozila, svestranosti korištenja i brzine punjenja, uz korištenje čistog izvora energije.

“Citroën Ë-Jumpy označava novi korak naprijed u strategiji elektrifikacije marke. Upotpunjuje naš asortiman lakih gospodarskih vozila s nultom emisijom, najvećih na tržištu. Ovo novo rješenje kombinira tehnologiju litij-ionskih baterija i gorivih ćelija, kako bi odgovorilo na intenzivnu upotrebu od strane profesionalaca zahvaljujući vremenu punjenja vodikom od samo tri minute i dometu vožnje od 400 km. Ova će tehnologija igrati ključnu ulogu u uvođenju rješenja mobilnosti s nultom emisijom za profesionalce.”

Djelatnici javne službe SUEZ Carcassonnea vozili su ë-Jumpy Hydrogen tijekom siječnja. Njihove povratne informacije o ovom prvom lakom kombiju s gorivnim ćelijama vrlo su pozitivne i naglašavaju koliko se ponuđene značajke podudaraju s načinima korištenja koje zahtijevaju njihove aktivnosti.

Na gradilištu u Carcassonneu, radnici gradilišta su ti koji će isključivo koristiti ë-Jumpy Hydrogen za svoje svakodnevne aktivnosti. Njihova je uloga višestruka, uključuje posjete gradilištima, obnavljanje zaliha male i velike opreme, hitne popravke u slučaju curenja vode – stoga apsolutna potreba da vozilo bude dostupno 24 sata dnevno s dovoljnim dometom kako bi se izbjeglo točenje goriva tijekom dana. Njihova putovanja, unutar grada i predgrađa, stoga su prilično kratka (oko 100 km), ali česta, a njihova vozila moraju biti brzo dostupna. Vozila su općenito opterećena više od polovice svoje zapremine, a teret često prelazi 200 kg.

Podsjetimo, vodikova tehnologija predstavljena je kao komplementarna standardnoj ponudi električnih vozila jer omogućuje odgovor na specifičnu upotrebu. Ispunjava široke zahtjeve za korištenje u smislu dostupnog dometa vožnje od 400 km i optimalnog vremena rada, zahvaljujući brzom punjenju goriva koje osigurava da su vozila trajno u funkciji. Punjenje na njihovoj stanici od 350 bara traje samo tri minute za pola spremnika (ili tri minute za puni spremnik na stanici od 700 bara). Baterija od 10,5 kWh, koja osigurava rezervu od 50 km ako ponestane spremnika vodika, vrlo je lako puniti u standardnoj utičnici od 220 V, a posebno je isplativo u noćnim satima.

Foto: Citroen

Autor

Preporučeni sadržaj