Od svog osnutka Dacia je neprestano išla van svojih okvira i danas se pokazuje u novom, suvremenijem i autentičnijem svjetlu. Novo poglavlje u sagi marke Dacia kreće od ovog trenutka…
Čelni ljudi marke Dacia su izjavili još početkom 2021. godine kako je u pripremi nova strategija, da je ovo početak novog poglavlja u povijesti brenda. Novo poglavlje koje se danas ogleda u novom logotipu, amblemu, bojama i terenima … ali marka i dalje ostaje vjerna svom podrijetlu. Iako sastojci uspjeha marke ostaju isti, on poprima novi osjećaj koji odražava njegove vrijednosti: jednostavnost, autentičnost i robusnost, uvijek po poštenoj cijeni.
Denis Le Vot, izvršni direktor Dacije, opisuje Daciju kao, “marku koja neprestano redefinira ono što je bitno u automobilskoj industriji”. Marka koja može biti i ‘dostupna’ i ‘atraktivna’. Pozicija marke Dacia na tržištu i dalje je jednako jedinstvena kao i onog dana kada je započela i trebala bi rasti u narednim godinama.
Dacijinu obnovu utjelovljuju novi logotip i novi amblem, oznake prepoznatljivog brenda.
Ova dva nova dizajnerska elementa interno je stvorio tim za dizajn, sa željom da izraze suštinu marke, onu koja je Daciju vodila od njenih početaka.
Logotip, središnji za novi vizualni identitet, odiše uvijek prisutnim osjećajem robusnosti i stabilnosti. Oblik slova namjerno je pročišćen – “D” i “C” međusobno zrcalno odražavaju – i odražavaju prekomjerno i lukavo razmišljanje marke. Geometrijske linije logotipa daju osjećaj mehaničkog pomicanja niza slova.
Amblem sadrži suštinu logotipa spajanjem slova “D” i “C”, poput karika lanca koji su povezani u čvrstu, kohezivnu vezu. Novi amblem Dacia moćan je i smislen vizual koji će biti lako prepoznatljiv, čak i izdaleka.
Jednostavne i lako razumljive, ove dvije nove slike pune su značenja; odražavaju robusnu marku Dacia vozila, kvalitetu koja i dalje svakodnevno služi milionima kupaca.
Cjelokupni grafički dizajn namjerno je uklonjen, kao podsjetnik da je Dacia marka koja se usredotočuje na najvažnije. Svaki se pojedini dio uklapa u druge i čini kohezivnu cjelinu, istovremeno stvarajući nove mogućnosti za više digitalnih sadržaja. Slično kao i marka koju predstavljaju, elementi grafičkog dizajna su robusni i fleksibilni. Na primjer, strelica poput “D” u logotipu usmjerava pogled prema bitnom srcu dizajna i nagovještava osjećaj pokreta stvoren od strane marke koja gleda u budućnost.
Shema boja, izgrađena oko (“khaki-green”) kaki zelene boje, dočarava bliskost marke s prirodom, te je snažna referenca za kupce i teren na kojem Dacia vozila, poput kultnog Dustera, dolaze na svoje.
Nama se dopada. Odvažan pristup uvijek na kraju dobro prođe. A vaš sud i dojam?
Foto: Dacia