Ako će električni biti tehnološki izazov koji će Ferrari prihvatiti, isto se ne može reći za autonomnu vožnju, koja prazni iskustvo vožnje i emocije povezane s izvedbom značenja…
Na sceni električnih automobila Ferrari će biti prisutan s vlastitom interpretacijom superautomobila s nultom emisijom. To će biti učinjeno u budućnosti, ali neće moći u potpunosti preokrenuti bit konja koji trči. Električni Ferrari, da; električni Ferrari, br. Tako, podsjećajući na riječi Johna Elkanna prošle veljače, povodom predstavljanja tromjesečnog izvješća kuće Maranello.
John Elkann vraća se govoriti o tehnološkim izazovima koji čekaju svijet automobila, a to je napravio na pozornici “Talijanskog tehnološkog tjedna”, u Ogrsu u Torinu, u razmjeni s Elonom Muskom. Tesla jako pomiče granice svog sustava autopilota, koji je postao Tesla Vision i odnosi se isključivo na kamere za analizu okoliša oko vozila i implementaciju automatizacije. Ono što je formalno rješenje razine 2, obogaćeno je sadržajima sličnim razini 3 i stiglo je do potpune samostalne vožnje.
Autopilot koji se uvijek kretao na suptilnoj ravnoteži između vrlo različitih uvjeta, koncepta pomoći u vožnji i autonomne vožnje. S druge strane, postoji Elkann koji je predsjednik Ferrarija, simbola apsolutnih emocija za volanom, u prvom licu, a ne filtriran automatizmima koji eliminiraju ljudsku uključenost u odnos s motornim vozilom.
Hoćemo li ikada vidjeti Ferrari sa samoupravljanjem, pitaju Elkana? “Bilo bi žalosno, svrha Ferrarija je voziti se. U svijetu koji se kreće prema autonomnim automobilima, mogućnost ponovne vožnje imat će sve veću vrijednost, pomalo poput današnjeg jahanja.” A reprezentaciju bilježi Musk: “S druge strane, poni je u vašem logotipu”.