PROPETI KONJIĆ SE NE DA

Elkann: Samoupravljivi Ferrari? Bilo bi to žalosno, svrha Ferrarija je upravljati

Ako će električni biti tehnološki izazov koji će Ferrari prihvatiti, isto se ne može reći za autonomnu vožnju, koja prazni iskustvo vožnje i emocije povezane s izvedbom značenja…

Na sceni električnih automobila Ferrari će biti prisutan s vlastitom interpretacijom superautomobila s nultom emisijom. To će biti učinjeno u budućnosti, ali neće moći u potpunosti preokrenuti bit konja koji trči. Električni Ferrari, da; električni Ferrari, br. Tako, podsjećajući na riječi Johna Elkanna prošle veljače, povodom predstavljanja tromjesečnog izvješća kuće Maranello.

John Elkann vraća se govoriti o tehnološkim izazovima koji čekaju svijet automobila, a to je napravio na pozornici “Talijanskog tehnološkog tjedna”, u Ogrsu u Torinu, u razmjeni s Elonom Muskom. Tesla jako pomiče granice svog sustava autopilota, koji je postao Tesla Vision i odnosi se isključivo na kamere za analizu okoliša oko vozila i implementaciju automatizacije. Ono što je formalno rješenje razine 2, obogaćeno je sadržajima sličnim razini 3 i stiglo je do potpune samostalne vožnje.

Autopilot koji se uvijek kretao na suptilnoj ravnoteži između vrlo različitih uvjeta, koncepta pomoći u vožnji i autonomne vožnje. S druge strane, postoji Elkann koji je predsjednik Ferrarija, simbola apsolutnih emocija za volanom, u prvom licu, a ne filtriran automatizmima koji eliminiraju ljudsku uključenost u odnos s motornim vozilom.

Hoćemo li ikada vidjeti Ferrari sa samoupravljanjem, pitaju Elkana? “Bilo bi žalosno, svrha Ferrarija je voziti se. U svijetu koji se kreće prema autonomnim automobilima, mogućnost ponovne vožnje imat će sve veću vrijednost, pomalo poput današnjeg jahanja.” A reprezentaciju bilježi Musk: “S druge strane, poni je u vašem logotipu”.

 

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo