odlična potražnja

Fiat je vodeća marka u Stellantis grupi na globalnoj razini!

Stellantis je upravo objavio rezultate za 2022. godinu. Marka FIAT je uspjela uspostaviti svoje globalno liderstvo među ključnim igračima u ovoj novoj eri, sa značajnim rezultatima…

Olivier François, izvršni direktor brenda FIAT i globalni direktor marketinga grupe Stellantis, rekao je: „Fiat je ponovo potvrdio svoj globalni uspjeh, sa značajnim doprinosom rezultatima grupe. U pogledu prodaje, Fiat je vodeći brend u okviru Stellantis grupe s više od 1,2 milijuna vozila registriranih u 2022. godini, uključujući FIAT, Abarth i Fiat Professional vozila. Fiat je apsolutni tržišni lider u Brazilu, Italiji i Turskoj i ubrzano se krećemo ka održivoj budućnosti s električnim modelom Novi 500, kojih je registrirano skoro 120.000 u 2022. otkada je predstavljen.“

U Europi, Fiat je uvijek bio lider na tržištu gradskih automobila. Konkretno, uslijed sve veće pažnje posvećene ekološkim pitanjima, Novi 500 – električni simbol brenda Fiat – prošle godine je registriran više od 66.000 puta, od ukupno 120.000 jedinica prodatih globalno otkad je predstavljen. Ovaj nevjerojatni uspjeh čini ga najprodavanijim električnim automobilom na talijanskom tržištu, drugim najprodavanijim u Španjolskoj trećim u Njemačkoj.

Fiat je daleko najprodavaniji brend u Južnoj Americi, sa tržišnim  udjelom od 13,6%, i apsolutni je lider u Brazilu, najvažnijem tržištu brenda. U 2022. godini registrirano je 430.000 vozila i zabilježen je udio od 21,9% – što je najbolji rezultat na godišnjem nivou, kao i najbolji rezultat bilo kog brenda u prošloj deceniji. Izvanredni rezultati postignuti su zahvaljujući modelima koji su osvojili srca Brazilaca u različitim segmentima: udio od 24,7% u kategoriji malih automobila, skoro 50% u kategoriji pick-up i 37,1% u kategoriji kombija. I drugu godinu zaredom, model Fiat Strada bio je najprodavanije vozilo, dok je Fiat Toro bio najprodavaniji C-pick-up u zemlji. Limuzina Cronos je također zabilježila dobre rezultate, s 49% većom prodajom nego u 2021, kao i kompaktni terenac Pulse, koji je prodat u više od 50.000 primjeraka tijekom godine.

Na Bliskom Istoku i u Africi, rezultati su bili izvanredni, posebno na turskom tržištu, gdje je Fiat četvrtu godinu za redom bio najprodavaniji brend s udjelom od 18,7%. Apsolutna zvijezda bio je definitivno Fiat Tipo, koji je osvojio titulu najprodavanijeg automobila u državi i kralja segmenta, koji je bio izbor za više od 50% kupaca.

Autor

Preporučeni sadržaj