DO 2030.!

Ford i dalje uz klasične motore, čelnici potvrdili kako su ciljevi s elektrifikacijom ‘preambiciozni’

Najnovije informacije govore kako Ford ostaje uz konvencionalne motore i nakon 2030.

Tijekom posljednjih nekoliko godina, Ford je napravio agresivan pritisak da stavi što više električnih vozila na ceste – kao i mnogi proizvođači automobila. Ali kao što smo prenosili, tvrtke počinju poništavati planove za EV modele kako potražnja kupaca opada. Ford je posljednji koji je priznao da je možda bio preagresivan u svom guranju električnih modela.

Foto: Ford

U intervjuu za Autocar, operativni direktor Ford odjela za elektrifikaciju Modela E, Marin Gjaja, rekao je da je tvrtka preambiciozna sa svojim EV planovima u Europi. “Mislim da su kupci glasali i rekli su nam da je to preambiciozno”, primijetio je Gjaja. “Ne vidimo da je prelazak na potpuno električnu energiju do 2030. u Europi, dobar izbor za naše poslovanje ili, posebno, za naše klijente.”

Ford je 2021. objavio da ima planove da svoju cijelu europsku flotu učini električnom do 2030., ali ovo je drugo izvješće koje se nedavno pojavilo u kojem se sugerira da će Ford usporiti te planove. U svibnju je generalni direktor Forda Europe Martin Sander rekao za Automotive News da bi klasični motori mogli postojati i nakon 2030. “Ako uočimo veliku potražnju, na primjer za plug-in hibridna vozila, ponudit ćemo ih.”

U ovom slučaju, Gjaja navodi usporavanje usvajanja električnih vozila i rastuće troškove kao glavne razloge za nedavno vraćanje unatrag. Trenutno Ford prodaje samo dva električna vozila u Europi: Explorer EV i Mustang Mach-E. Novi Ford Capri krenut će u prodaju kasnije ove godine.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo