CarWow donosi zanimljivu utrku ubrzanja iz dva različita, ali opet tako slična segmenta hot-hatcheva. Može li maleni Mini Cooper GP svima uzeti mjeru?
Na crtu su stala četiri zanimljiva automobila s pogonom na prednje kotače, jedni od boljih predstavnika hot hatch klase. Doduše, u usporedbi s ostatkom, Mini Cooper GP jedini ne pripada C-segmentu kompaktnih jurlica već B-segmentu, no zbog raskošne snage i zanimljive izvedbe odlučio je pokazati svoje zube.
Mini Cooper GP raspolaže sa 2.0 turbobenzincem koji razvija 306 KS i 450 Nm. Uparen je sa automatskim osmerostupanjskim mjenjačem. Sprint do stotke postiže za 5,2 sekunde.
Hyundai i30 N također raspolaže sa 2.0 turbobenzinskim motorom, a umjesto serijskih 275 KS (Performance inačica), vlasnik ovog vozila odlučio je podebljati konjicu sa RaceChip tuning chipom, pa raspolaže sa 325 KS i 550 Nm. Tu je i ručni šesterostupanjski mjenjač.
Honda Civic Type R iz dvolitrenog turbobenzinskog motora razvija 320 KS i 400 Nm, a uparena je sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem.
Za kraj, tu je Ford Focus ST u Mountune tuning inačici koja je 2.3 EcoBoost turbobenzinski motor podigla sa serijskih 280 KS na 330 KS i 515 Nm, a uparen je sa ručnim šesterostupanjskim mjenjačem.
Tko je kome uzeo mjeru, pogledajte u prilogu.