Hyundai je predstavio potpuno novu KONA N na prvom Hyundai N Danu, digitalnom izlogu svojeg N branda visokih performansi…
KONA N nije samo najnoviji dodatak rastućoj N-obitelji, već je i prvi N model sa SUV tipom karoserije. Moćnom kombinacijom svestranosti, poletnog ubrzanja, okretnosti i spremnosti za trkaće staze, KONA N promijenila je ono što ljudi očekuju kad vide gradski SUV.
Kona je tako dobila u pravom smislu N karakteristike, koja nas je osvojila s modelom i30 N. Vođeni formulom, razumnom cijenom do ekstremnih performansi, ostvarili su veliki tržišni uspjeh. Isto se očekuje i s Kona N izvedbom…
Ovaj segment vozila u svojim ekstremima sve je življi. Prvi na pamet nam pada Volkswagen T-Roc R s 300 KS, a sad ovu priču sportskog duha na povišenom popunjuje još jedan, po svemu viđenom, vrhunski akter.
Dizajnerski, Kona N opet ‘strši’. Proizvođač je i ovako prilično upadljiv dizajn, dodatno začinio agresivnim dodacima.
Dok je u unutrašnjosti najveća novost upravljač u N formatu, kao i ručica mjenjača s oznakama sportskog odjela Korejaca.
A sad ono najzanimljivije. Kona N vozi uz 280 KS iz 2.0-litrenog turbaka, koji surađuje sa standardnim 8-stupanjskim DCT automatskim mjenjačem. Sve to znači, kako će se Kona N nacrtati za 5,5 sekundi do 100 km/h, dok je najveća brzina – 240 km/h.
Jako uvjerljivo, uz napomenu kako Kona N prenosi snagu na prednji pogon, a sam automobili teži – 1.510 kg.
No, ono što je N odjel napravio odlično s i30 izvedbom, pratit će i Kona u stopu. Tako će imati diferencijal s ograničenim proklizavanjem, kao i brojne načine vožnje koji utječu na rad motora, mjenjača i aktivnog, elektronički kontroliranog ovjesa.
Kona N prilikom N Grin Shift opcije dobiva dodatnih 10 KS privremeno i optimizirane promjene brzina.
Kona N će standardno nuditi i još učinkovitije kočnice, koje će i nakon puno krugova na stazi biti jednako učinkovite. Detalj koji će se svidjeti mngoima je N monitor, koji će između ostalog ponuditi i karte najpoznatijuh staza ili štopericu koja vam mjeri vrijeme kruga.
Kona N trebala bi se pojaviti već početkom jeseni u domaćim salonima. Cijena ostaje nepoznata, ali vjerujemo da neće previše odskakati od iznosa i30 N. Dakle, od 250.000 kuna na dalje…
Foto: Hyundai