VAŽNO JE BITI OTVOREN

Iz AMG odjela poručili, samo dajte vremena 4-cilindričnom motoru u C 63!

Foto: Mercedes-Benz

Šef Mercedes-Benz odjela za performanse Michael Schiebe tvrdi kako je tvrtka dobila nove kupce…

AMG je učinio nezamislivo i prepolovio broj cilindara u AMG C 63 modelu, umirovivši snažni V8 kako bi napravio mjesta za četverocilindrični motor. Nova 2,0-litrena turbo jedinica izazvala je značajne kritike zbog dramatičnog smanjenja. Prelazak s Affalterbachovog dragulja kodnog naziva M177 na manji M139l izazvao je mlake reakcije i brojne odbijenice u javnosti. Međutim, šef AMG odjela je uvjerena kako ćemo se (na kraju) zagrijati za četiri motora.

U razgovoru s Autocarom, glavni čovjek zadužen za Mercedes-AMG odjel rekao je da “nekim kupcima treba vremena da budu stvarno uzbuđeni zbog tehnologije.”

U osnovi nadograđena verzija poprečno postavljenog motora koji se nalazi u kompaktnim automobilima “45”, doveo je nove kupce, prema Michaelu Schiebeu. On opisuje AMG kao tehnološku marku, tako da to ne znači da svi automobili moraju imati veliki ‘osmak’.

Izvršni direktor savjetuje klijentima da je “važno biti otvoren kada je u pitanju tehnologija.” Plug-in hibridna 2.0-litrena postavka ne nalazi se samo u C 63 sedanu i karavanu, već iu GLC 63 i GLC 63 Coupe modelu. Osim toga, Mercedes-AMG je u GT43 i SL43 ugradio VARIJANTU četverocilindričnog motora, ali ova dva nisu plug-in hibridi.

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj