Jaguar E-Pace (2021.) na kuri botoksa, od sad kao i PHEV s trocilindrašem i čak 309 KS!

Jaguar E-Pace upravo je osvježen, a uz unutrašnjost i vanjštinu, tu je i nova arhitektura vozila i učinkoviti PHEV i blagi hibridni električni pogonski sklopovi…

Uz osvježeni vanjski izgled, poboljšanu unutrašnjost, najnoviji sustav Pivi Pro, novu arhitekturu vozila i izbor snažnih i učinkovitih motora – uključujući i napredni pogonski sklop Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV), novi Jaguar E-PACE je još snažniji, povezaniji, profinjeniji i učinkovitiji nego ikada.

Što se vanjštine tiče, dorađeni vanjski izgled pojačava samosvjestan nastup i dojam luksuza Jaguarovog kompaktnog i snažnog SUV-a. Na prednjem kraju, ove izmjene uključuju drugačiji oblik donjeg otvora koji uključuje dojmljivu letvicu. Nova mrežasta maska hladnjaka ima uzorak koji je nadahnut Jaguarovim nasljeđem, a završni izgled joj daje suvremeni kromirani sloj, Noble Chrome, dok su na novim bočnim otvorima za zrak smještene legendarne figurice jaguara u skoku, Leaper.

Nova, potpuno LED glavna svjetla s dnevnim svjetlima (Daytime Running Light – DRL) i svjetlosnim potpisom u obliku dvostrukog slova J, koja su dostupna s opcijom u tehnologiji Pixel LED, osiguravaju povećanu rezoluciju i jačinu snopa. Funkcija prilagodljivog snopa za vožnju (Adaptive Driving Beam) provjerava cestu ispred vozila i automatski prilagođava uzorak snopa dugih svjetala gaseći pojedine LED segmente u skladu s nadolazećim vozilima ili prometnim znakovima, radi postizanja optimalne vidljivosti i smanjenja zasljepljivanja, bez ometanja drugih vozača.

Napredna LED tehnologija se ugrađuje na modele S, dok se na vozila SE i HSE ugrađuju Premium LED glavna svjetla s funkcijom automatskih dugih svjetala (Auto High Beam Assist). Ova tehnologija koristi prednju kameru za automatsko prebacivanje između kratkih i dugih svjetala, radi izbjegavanja zasljepljivanja vozača iz suprotnog smjera. Stražnji sekvencijalni pokazivači smjera su standard na modelima S, SE i HSE, dok se prednji sekvencijalni pokazivači smjera ugrađuju na izvedenice SE i HSE.  

Interijer odaje izuzetan luksuz, unaprijeđeno povezivanje i još veću profinjenost. U srcu nove unutrašnjosti je integrirani, zakrivljeni HD dodirni zaslon veličine 11,4“ u središtu armaturne ploče, kojim se upravlja novim sustavom za informiranje i zabavu Pivi Pro. Kemijski ojačan, stakleni zaslon ima dva završna premaza; jedan koji sprečava zasljepljivanje, te drugi koji sprečava ostavljanje otisaka prstiju.

Usredotočenost na materijale širi se i dalje na metalne ukrase zvučnika i metalne otvore za zrak koji, zajedno s elementima kao što su metalni upravljački kotačići, odaju snažan dojam luksuza.

Na novom obruču upravljača, koji je oblikovan pod utjecajem dizajna potpuno električnog, snažnog SUV-a, I-PACE-a, nalaze se prekidači koji su skriveni dok se ne upale i metalne lopatice mjenjača.

Najveća je novost novi pogonski sklop P300e PHEV koji uspješno kombinira 1,5-litarski, trocilindarski benzinski motor Ingenium od 200 KS i elektromotor na stražnjoj osovini od 109 KS (80kW) (Electric Rear Axle Drive – ERAD). On pruža mogućnost vožnje do 55 km uz nultu emisiju, u električnom načinu rada, te uz emisiju CO2 u mješovitoj vožnji od 44 g/km i potrošnju goriva do 2,0 l/100km (WLTP TEL mješovito). Time se dobivaju impresivne performanse i učinkovitost, pa se postiže ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,5 sekundi. 

Naravno, za ljubitelje klasike, tu su i provjereni benzinski motori (od 160 KS do 300 KS) te dizelski (163 i 204 KS), a svi motori koriste elektropokretač/generator na remenski pogon (Belt integrated Starter Generator – BiSG). Većina modela se odlikuje Jaguarovim inteligentnim sustavom pogona na sve kotače, pri čemu su izvedbe s trocilindarskim motorima i pogonom na sve kotače upareni s automatskim mjenjačem s osam brzina, dok četverocilindarski modeli koriste automatske mjenjače s devet brzina. Ručni mjenjač stiže isključivo sa dizelskim motorom od 163 KS i prednjim pogonom.

Novi Jaguar E-Pace moguće je naručiti već sada, a cijene će biti poznate uskoro.

 

 

 


Komentari

loading...