Opsežne revizije napravljene su na Lexus top modelima LC za modelsku godinu 2024.
Lexus LC je uvijek bio nešto posebno. One poboljšavaju ambijent, udobnost i praktičnost u kabini te unaprjeđuju iskustvo vožnje i vizualnu prisutnost posebnog izdanja pod nazivom “Ultimate Edition”.
Promjene su napravljene na svih pet varijanti modela LC, a to su LC 500 Coupé i LC 500 Convertible, gdje oba modela pokreće 5,0-litreni V8 bez turbo prednabijanja, Ultimate Edition Coupé i Convertible, oba pokretana V8 motorom, i LC 500h Coupé s 3,5-litrenim V6 hibridnim samopunjivim pogonskim sklopom.
LC Ultimate Edition kreće u proizvodnju u rujnu, a svi ostali LC modeli u svibnju 2023. godine.
Za modelsku godinu 2024. LC dobiva novi multimedijski sustav koji ima veći zaslon, lakši je za korištenje, ima veću funkcionalnost i brže reagira na naredbe. Umjesto 10-inčnog zaslona prethodnog sustava, kojim se upravljalo preko dodirne podloge na središnjoj konzoli, sada postoji 12,3-inčni zaslon visoke rezolucije osjetljiv na dodir. Radi lakšeg korištenja, zaslon je postavljen 86 mm bliže vozaču.
Jedna dodatna funkcionalnost multimedijskog sustava je prepoznavanje glasa, putem kojeg vozač ili suvozač mogu izrazom „Hej Lexus“ poslati naredbe ugrađenom glasovnom asistentu. Ova funkcija može odgovoriti na oko 100 različitih naredbi (ovisno o modelu), primjerice za upravljanje kontrolama klima uređaja, pretraživanje interneta i upravljanje telefonskim pozivima. Do tri korisnika mogu spremiti vlastite prilagođene postavke u sustav za navigaciju, audio sustav, položaj za vožnju i sigurnosna upozorenja.
Pametni telefoni integriraju se s multimedijskim sustavom putem Apple CarPlay sučelja bežičnom ili žičnom vezom te putem Android Auto sučelja žičnom vezom. Korištenjem aplikacije za pametni telefon Lexus Link vrata se mogu daljinski zaključati ili otključati te je moguće uključiti klima uređaj ili grijanje prije ulaska u automobil.
Dodatna funkcionalnost je navigacija temeljena na oblaku s informacijama o cestama i prometu u stvarnom vremenu, što olakšava planiranje putovanja i promjenu rute kad je to potrebno. Drugim korisnim informacijama vezanim uz putovanje, kao što su lokalne cijene goriva i lokacije parkirališta, može se pristupiti iz oblaka pomoću izraza „Hej Lexus“. Ukoliko veza s oblakom nije dostupna, također postoji i integrirana navigacija na dodirnom zaslonu.
Sada kada je multimedijska dodirna podloga uklonjena, prekidači na središnjoj konzoli preuređeni su u uzdužni raspored, što olakšava korištenje. Konzola također ima aluminijski kotačić za audio sustav (dopunjen kontrolama na zaslonu osjetljivom na dodir), koji je lako dostupan vozaču i suvozaču. Stražnji prostor za pohranu središnje konzole uključuje 12-voltnu dodatnu utičnicu, USB C-priključak za punjenje uređaja i USB A-priključak za reprodukciju izvora zvuka visoke rezolucije.
Za reprodukciju zvuka visoke rezolucije, zvučnici u naslonima stražnjih sjedala i na stranama armaturne ploče su promijenjeni. Mark Levison Surround Sound sustav s 13 zvučnika, koji se može usporediti s visokokvalitetnim kućnim audio sustavima, dolazi kao dio serijske opreme.
Kabine izvedbi LC Cabrio i LC Coupé sada su dostupne s plavobijelom dvobojnom shemom boja, koja izražava eleganciju i prostranost, i DK Rose shemom boja za sportsku atmosferu. Blue & White shema uključuje plave naglaske za upravljač, ručicu mjenjača, donju oblogu vrata i prednje pragove vrata. DK. Rose shema uključuje kontrast tamno crne s istaknutim crvenim sjedalima, središnjom konzolom, pločom s instrumentima i donjom oblogom ručke u vratima.
Postoje i druge izmjene detalja u kabini modela LC: armaturna ploča ispred suvozača, prethodno akrilna, sada odgovara oblogama ploče s instrumentima, postoje nove mogućnosti odabira materijala sjedala, a pragovi vrata u modelima Sport Package sada su izrađeni od laganog karbona.
Uvedene su dvije nove boje karoserije za Coupé i Cabriolet izvedbe. Heat Blue Contrast Layering je jasna, čista plava s jakim kontrastnim istaknutim dijelovima i sjenčanjem koje prekrasnom tijelu modela LC pruža osjećaj dubine. Sonic Copper je kromatska boja s bogatom crvenkastom nijansom pod sunčevom svjetlošću koja se produbljuje kako svjetlost slabi.
U drugoj promjeni, kućišta vanjskih osvrtnih zrcala na svim LC modelima sada su standardno opremljena kamerom za panoramski prikaz okoline vozila. Blago preoblikovanje kućišta zrcala dodatno je smanjilo buku vjetra i smanjilo razdvajanje vjetra radi poboljšane aerodinamike.
Svi modeli sada dolaze s tri nove inačice kovanih kotača: 20-inčni sa super sjajnim crnim metalik premazom, 21-inčni s 3D strojno obrađenom završnom obradom i 21-inčni s dvobojnom crnom i hiper-krom završnom obradom.
Za sve LC modele, dodatne mogućnosti dodane su Lexus Safety System + sustavu, koji pomaže u sprječavanju nesreća i povećava osviještenost vozača o situaciji.
Pre-Collision System (PCS), koji je prije detektirao vozila i pješake ispred automobila, sada uključuje i detekciju biciklista tijekom dana. Intersection Turning Assist pomaže vozaču sigurnije skrenuti ulijevo i udesno na raskrižjima. Emergency Steering Assist, kada je omogućen, automatski vrši male korekcije upravljača, kako bi se spriječilo nenamjerni izlazak iz prometne trake. Road Sign Assist funkcija može brzo postaviti brzinu vozila prema informacijama o ograničenju brzine. A dinamički radarski tempomat, koji regulira brzinu automobila u odnosu na vozilo ispred, sada uključuje i smanjenje brzine u zavoju za automatsko prilagođavanje brzine vozila prema radijusu zavoja.
S modelom LC rođena je filozofija „Lexus drive Signature“, naglašavajući važnost vozačevog osjećaja izravne povezanosti s automobilom. Ova je filozofija primijenjena u razvoju svih ostalih Lexusovih modela i ponovno je dosljedno korištena pri usavršavanju modela LC za modelsku godinu 2024.
Promjene su napravljene na spiralnim oprugama ovjesa, podešavanju amortizera, elementu stražnjeg ovjesa, tvrdoći opruga stabilizatora, elementima učvršćenja ispod karoserije, pričvršćivanju stupa upravljača i prijenosnog sklopa upravljača te pričvršćivanju ležaja glavčine osovine i kotača. Prednji nosači motora također su revidirani i smanjen je vremenski razmak između kretanja karoserije vozila i pogonskog sklopa. Rezultat ovih postupnih poboljšanja je oštriji odziv upravljača i poboljšan osjećaj kontakta s podlogom.
Osim toga, brake-by-wire elektronski sustav kočenja ponovno je podešen za osiguravanje prirodnijeg i besprijekornog osjećaja. A kontrola 10-stupanjskog automatskog mjenjača također je fino podešena kako bi se bolje predvidjele namjere vozača u D položaju. Automatski mjenjač sada pruža sportskije karakteristike vožnje u načinima rada SPORT S i SPORT S+. SPORT S+ pruža iskustvo vožnje više slično ručnom u položaju D, te odabire stupanj prijenosa za optimalno ubrzanje i usporavanje te prilikom kočenja prebacuje u niži stupanj prijenosa.
Za vožnju stazom, Coupé i Cabrio s V8 pogonom sada nude način rada Expert koji isključuje kontrolu proklizavanja, dopuštajući vozačima driftanje vozilom.
Za poboljšanje performansi vožnje, litij-ionska baterija modela LC 500h Coupé za višestupanjski hibridni sustav sada ima ćelije većeg kapaciteta. Brže isporučuju potrebnu snagu, poboljšavajući odziv i osjećaj ubrzanja.
Ultimate Edition modeli LC Coupé i LC Convertible s V8 pogonom odlikuju se ekskluzivnijim imidžom izbrušenih performansi i posebno podešenim motorom.
Hakugin bijela boja Ultimate Edition izvedbe ima elegantnu mat završnu obradu i linijsku teksturu inspiriranu tradicionalnim finim japanskim porculanom. Inspiriran je Lexusovom sportskom linijom koju simbolizira model Lexus LFA. Ovaj jedinstveni efekt zapečaćen završnim premazom od satenskog laka u kontrastu je s crnim ukrasima na karoseriji. Crna se pojavljuje na prednjem dijelu automobila na rešetki i letvicama prednje maske, okvirima prednjih svjetala i poklopcu perača, ukrasu branika i vanjskim osvrtnim zrcalima. Crna se pojavljuje straga na poklopcu svjetla, nosaču, donjem ukrasu branika i elementu ispušnog sustava.
Dosad neviđeni novitet je prednji branik koji integrira stupnjevano oblikovane ‘kanarde’, aerodinamički uređaj viđen u zrakoplovstvu i automobilskim utrkama. Oni poboljšavaju upravljivost i stabilnost reguliranjem protoka zraka uz strane branika i smanjenjem uzgona na prednjem dijelu vozila.
Druga jasnije vidljiva aerodinamička značajka je Coupéovo crni karbonski stražnji spojler. On koristi aerodinamično iskustvo iz utrka zrakoplova – još jedan dokaz da je Lexus nadahnuće pronašao u svojoj povezanosti s japanskim akrobatskim i trkaćim pilotom Yoshihideom „Yoshijem” Muroyom, svjetskim Red Bull Air Race prvakom iz 2017.
Baš kao što su crni ukrasi na karoseriji u kontrastu s Hakuji bijelom bojom, tako je unutrašnjost Ultimate Edition izvedbe Kachi-plave boje, koja se u Japanu preferira od davnina kada su niti korištene za samurajske oklope bile plavkasto crne nijanse poznate kao kachi-iro (“pobjednička boja”). Kabina Ultimate Edition izvedbe također se razlikuje po prikazu serijskog broja automobila na aluminijskoj pločici ispred ručice mjenjača, Alcantarom na konzoli i oblogama vrata te pragovima vrata s natpisom „Limited Edition“.
Još jedan element koji ističe Ultimate Edition izvedbu, nalazi se ispod poklopca motora: motor je podesio Takumi majstor za glatkiji osjećaj rotacije, zvuk visoke kvalitete i poboljšanu reakciju na pritisak papučice gasa. Stražnji diferencijal također je podešen od strane Takumi majstora za brzi odziv na ubrzanje.