za 2.8 s do 100 km/h

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance (2024.), 816 KS slavi svjetsku premijeru u Šangaju

Foto: Mercedes-Benz

Ovo je najbrži AMG, barem do 100 km/h. Hibridni pogon E Performance sa snagom sustava od 600 kW (816 KS). Mercedes-AMG odjel slavi premijeru u dalekoj Kini…

Tijekom vikenda Formule 1 u Šangaju, Mercedes-AMG je predstavio novi vrhunski model u seriji GT. Izuzetno snažan E Performance hibridni pogon koji se sastoji od V8 motora i elektromotora osigurava munjevitu reakciju na unose uz naglašenu isporuku snage. Inovativna tehnologija motosporta, nadahnuta timom Mercedes-AMG PETRONAS F1, čini temelj jedinstvenog automobilskog iskustva prepunog performansi i dinamike vožnje.

Foto: Mercedes-Benz

“Od nule do 100 za 2,8 sekundi – niti jedan model AMG serije nikada prije nije tako ubrzavao. S obzirom na te vrijednosti, bilo je jasno da se svjetska premijera novog AMG GT 63 S E PERFORMANCE mora održati u svojstvu utrke Formule 1. Naš četverolitarski V8, u kombinaciji s hibridnim sustavom performansi, čini vozilo vrhunskim modelom u našoj GT obitelji. GT 63 S E Performance kombinira enormne performanse s vrlo dinamičnim iskustvom vožnje i tako izaziva čistu naježenost. U isto vrijeme, vozilo nudi opsežne opcije opreme i visokokvalitetne materijale, što ga čini jednim od najekskluzivnijih coupéa na tržištu.” opisuje novi model Michael Schiebe, izvršni direktor Mercedes-AMG GmbH i voditelj poslovnih jedinica Mercedes-Benz G-klase i Mercedes Maybach.

Foto: Mercedes-Benz

U novom AMG GT 63 S E Performance kuca 4,0-litreni V8 biturbo srce i AMG električna pogonska jedinica zajedno stvaraju snagu sustava od 600 kW (816 KS) i najveći okretni moment do 1420 Nm. Brzo ubrzanje do 100 km/h za 2,8 sekundi i najveća brzina od 320 km/h naglašavaju snažne performanse. Sustavi poput AMG ACTIVE RIDE CONTROL ovjesa s poluaktivnom stabilizacijom prevrtanja i aktivnim upravljanjem stražnje osovine osiguravaju širok raspon između dinamike vožnje i svakodnevne udobnosti.

Pogonski sklop novog AMG GT 63 S E Performance kombinira AMG 4,0-litreni V8 biturbo motor na prednjoj osovini s električnom pogonskom jedinicom na stražnjoj osovini. Integrira 150 kW (204 KS), stalno uzbuđeni sinkroni električni motor s električno preklopnim dvobrzinskim mjenjačem i mehaničkim diferencijalom ograničenog proklizavanja stražnje osovine. Lagana baterija visokih performansi također se nalazi iznad stražnje osovine. Ovaj kompaktni dizajn rezultira brojnim prednostima. Električni motor djeluje izravno na stražnju osovinu i stoga svoju snagu može izravnije pretvoriti u pogon. To daje dodatni poticaj pri pokretanju, ubrzavanju ili pretjecanju.

Osnova za visoke performanse je AMG 400-voltna baterija s inovativnim izravnim hlađenjem: po prvi put, 560 ćelija se hlade pojedinačno. Stalno su okruženi rashladnim sredstvom visoke tehnologije na bazi nezapaljive tekućine. U usporedbi s vodom, rashladna tekućina ima dva do tri puta veći toplinski kapacitet i pohranjuje više toplinske energije. Za izravno hlađenje stručnjaci iz AMG-a morali su razviti nove, milimetarske tanke rashladne osovine čija širina odgovara visini cilindričnih ćelija.

AMG GT nudi 8 programa vožnje AMG DYNAMIC SELECT “Electric”, “Battery Hold”, “Comfort”, “Slippery”, “Sport”, “Sport+”, “RACE” i “Individual”, svi oni su precizno prilagođeni novoj pogonskoj tehnologiji. Nude širok raspon doživljaja vožnje – od učinkovitih do dinamičnih. Programi vožnje prilagođavaju važne parametre kao što su odziv pogona i prijenosa, karakteristike upravljanja, prigušivanje šasije ili zvuk. Programi se mogu birati pomoću tipke AMG i središnjeg zaslona na središnjoj konzoli ili putem tipki AMG na upravljaču.

Foto: Mercedes-Benz

Ekskluzivna prepoznatljiva značajka novog vrhunskog modela serije AMG GT s dvoja vrata je stražnji dio. Ono što je novo ovdje je integrirani plug-in poklopac i naziv modela označen crvenom bojom. Tu su i dvostruki trapezoidni obrubi ispušne cijevi izvana. Oznaka “E PERFORMANCE” sa strane označava pogon. Kao standard, hibrid se kotrlja na 20-inčnim AMG kotačima od lake legure u dizajnu s 10 krakova. Aerodinamički su optimizirani, obojani u tantal sivu boju i završni sloj visokog sjaja. Dimenzije na prednjoj osovini su 295/35 R 20 (10,5 J x 20), a na stražnjoj osovini 305/35 R 20 (11,0 J x 20).

Foto: Mercedes-Benz

Bogati interijer sadržajem i vrhunskim materijalima služi ciljanoj sportskoj skupini, kao i kupcima koji cijene maksimalnu udobnost. Dizajn kokpita, sve do zaslona u portretnom formatu na središnjoj konzoli, usmjeren je na vozača. Koncept praktičnih dimenzija s opcijskim sjedalima 2+2 nudi izdašan prostor u unutrašnjosti. Dakle, funkcionalnost nije strani pojam…

Novi E Performance adut možemo očekivati kod prvih kupaca već krajem ljeta…

 

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj