Kad potrošite toliki novac, kao što je potrebno izdvojiti za Mercedes-AMG SL 63, sigurno se može očekivati kako ste dobili nešto jako dobro. Je li stvarno tako?
Španjolski KM77.com stavlja najnoviji AMG model u novi izazov. SL našao se u sistemu ocjenjivanja na slalomu za bolju predodžbu o ponašanju vozila.
Slalom je zapravo na prvom mjestu, a vozač testira SL 63 u oba načina vožnje Comfort i Sport+. Dobro se nosi s obje postavke, ali ekstremnija izvedba donosi očekivano bolje rezultate. Ubrzanje je brže, a mjenjač je osjetljiviji na odluku o promjeni brzina. Elektronički sustavi za stabilnost daju vozaču više prostora prije intervencije.
SL 63 ostvaruje prolazno vrijeme od 22,8 sekundi. Za usporedbu, Porsche Taycan GTS treba 21,5 sekundi, a Tesla Model S Plaid 21,8 sekundi u istoj procjeni iz ovog izvora.
Suprotno tome, najveća brzina u testu losa dogodila se u Comfort modu. Mercedes ima ulaznu brzinu od 75 km/h. Ide 65 km/h u drugoj dionici i 51 km/h u završnom dijelu. Vozač izvještava da su glatki ulazi upravljača ključ za kontrolu SL 63.
S druge strane, Sport+ nije toliko discipliniran, ali opet je jako brz. Ulazna brzina bila je 78 km/h…
Možda će vas zanimati i ova priča.
Mercedes-AMG SL s čudnim ispušnim sustavom, zašto novi model vozi nedovršen? – Autoportal.hr