Mercedes-Benz G-klase, kultni kutijasti terenac, je poput starog dobrog vina. Čak i manjak mikročipova, koji je autoindustriju lani poharao, nije smanjio uspjeh legende…
S 41.174 isporuka, Mercedes-Benz G-klase, postavio je novi prodajni rekord 2021. godine. To je najbolji rezultat od originalnog W460 koji je lansiran 1979. , a ne izgleda da će se ni potražnja smanjiti. Teško je procijeniti koliko je nedostatak poluvodiča utjecao na proizvodnju G-Klase, ali samo se čini logičnim da bi G-klasa jedan od najpopularnijih macho-automobila.
Zanimljivo: premda je Mercedes-Benz G-klase imao najbolju godinu ikad, najpopularniji Mercedes-Benz model, s dvostruko više prodanih, bila je Mercedes-Benz S-klase. Vodeća limuzina – ponovno lansirana prošle godine – porasla je za 40 posto na 87.064 jedinica. Više od trećine otišlo je u Kinu.
Maybach, ultraluksuzni brend koncerna Daimler, uspio je povećati isporuke za 50,7 posto i prodao je 15.730 automobila. Uspjeh prvenstveno može zahvaliti kineskom tržištu, gdje je prodano 11.000 primjeraka. AMG je, pak, uspio porasti za 16,7 posto na 145.979 vozila. Naravno, Mercedes-Benz G-klase smatra se dinosaurom koji uništava gorivo, ali ćemo u njemu uživati i u električnoj eri.
Derivat nulte emisije već je potvrđen. Serijska verzija Concept EQG, koja će biti prikazana 2021., trebala bi se pojaviti 2024. Studija je prikazana na prošlogodišnjem salonu u Frankfurtu sugerira da će biti EV adaptacija postojećeg vozila, a ne potpuno novi automobil na posebnoj e-platformi.
Sveukupno, Mercedes-Benz je prošle godine prodao 2.093.476 vozila, pet posto manje nego 2020. Odjel gospodarskih vozila popeo se 2,6 posto na 334.210 jedinica. Potražnja za plug-in hibridnim i električnim automobilima marke porasla je 69,3 posto na 227.458 jedinica.
Potpuno električnih automobila prodano je 99.000 puta. Potražnja za EQS modelom, koji je u ponudi od kolovoza 2021. je velik. Do sada je zabilježeno 16.370 narudžbi, a uzlet tek predstoji, jer je u prosincu krenula prodaja na dva najveća tržišta, američkom i kineskom.